اذهب الي المحتوي
ArabHosters
احمد اشرف

طلب عاااااااااااااااااجل من الاخوه اللى يقدر ربنا يجازيه خير بأذن الله

Recommended Posts

بسم الله الرحمن الرحيم

ارجوا من الاخوه الافاضل اذا كان فى شخص يقدر يساعدنى

فلا يبخل عليه فى تقديم المساعده

اخوكم مهندس مدنى تم ترحيلى من السعوديه بسبب بلاغ هروب

علمت انه لابد من تقديم استرحام لكى اتمكن من العوده مره اخرى

حيث اننى سافرت ورجعونى من المطار بسبب الابعاد

المهم احد المعقبين منذ 4 اشهر تواصل معى لكى يقدم الاسترحام

والامس فقط قالى تم قبول الاسترحام وشتم ازاله الملاحظه من على

الحاسب تبع مركز المعلومات الوطنى وكله نظامى

وقالى لن اخذ اى اتعاب الا اذا تحققت من الموضوع اى البصمه اتشالت ولا لاء

سؤالى بل طلبى ورجائى لحضراتكم هل عند احد منك طريقه يقدر يتأكد بيها

هل تم ازاله الابعاد والبصمه من مركز المعلومات ووزارة الداخليه

ارجوا من لديه القدره فى مساعدتى لايبخل بالله عليكم

وسأرسل له رقم اقامتى وكل المعلومات على الخاص

لكم منى جزيل الشكر ووافر الاحترام لكم ولكل من ساهم فى انشاء هذا

الموقع جعله الله فى ميزان حسناتكم ....وشكراااا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

السلام عليكم

معقوله مافى ولا رد ولا احد يستطيع مساعدتى

حتى استاذ خالد بعتلك رساله على الخاص

بس يظهر انك مشغول او يمكن طلبى صعب

اشكركم على مروركم وأشكر اى شخص دعا لى

دعوه من قلبه فى ظهر الغيب

ربنا يفك كربنا جميعا

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

البقاء لله استاذ خالد و انا لله وانا اليه راجعون

اللهم ارحمه واغفر له ووسع مدخله وتقبله فى الصالحين واغسله بالماء والثلج والبرد .

احسن الله عزائك

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• ارجو الافاده من الاخوه المصريين المقيمين بالامارات

السلام عليكم و رحمه الله و بركاته انا جالى عرض من شركه فى عجمان بالامارات و كنت عاوز استفسر عن بعض النقاط و ياريت تفيدونى بخبراتكم انا مصرى اعمل فى السعوديه هل لازم انزل مصر علشان ادخل الامارات و لا ممكن اطلع من السعوديه على طول هل المهنه فى جواز السفر لازم تكون نفس المهنه اللى هروح اشتغل عليها و لا مفيهاش مشكله ايه الموقع الحكومي اللى ممكن ادخل عليه علشان اتاكد ان تاشيرتى سليمه مش نصب الشركه فى عجمان طلبت مني (صوره شخصيه - صوره من الجواز - صوره من الشهادات العلميه مختومه من الخارجيه المصريه

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• الاخوه المؤيدين للإخوان و معارضة النظام الحالي...ما هي رهاناتكم لإسقاط النظام؟

خليني احاول اوضح تاني لما حكم مرسي و رفضنا حكمه ..كانت كل رهاناتنا على الجيش سواء ايجابيا بأن يقوم بإنقلاب ضد الحكم...او سلبيا بأن لا يتدخل في محاولاتنا لإسقاطه اذا الجيش هو محور رئيسي في كل الأحوال سؤالي هنا للإخوان و محبيهم ماهي توقعاتكم لكيفية ان تنجحوا في اسقاط النظام في ظل وجود الجيش كخصم لكم؟ جيش و شرطه و نيابه و قضاء و اعلام و جزء كبير من الشعب؟ خليني احط نفسي مطرحكم و اتوقع معاكم الاحتمالات 1- انقلاب عناصر من الجيش ضد قاداته (زي الضباط الاحرار) مثلا و لصالح الاخوان.......و ده مستح

في سياسة داخلية

• الاخوه المصريين في السعوديه....مساعده عاجله من فضلكم

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته أحتاج الي استشاره سريعه من اصحاب الخبره بمسأله التأشيرات انا مهندس كمبيوتر وأمامي تأشيره كسائق خاص. وقرأت في الموقع الرسمي لوزاره الخارجيه السعوديه أنه لا بد ان تكون المؤهلات الحاصل عليها مطابقه لبيانات التأشيره ! فماذا علي ان افعل ؟ لاطابق المؤهلات و بيانات التأشيره أرجوا المساعده علي وجه السرعه . فليس لدي خبره في التأشيرات نهائيا . والوقت محدود ولو كان هناك اي نصائح أو توجيهات ....... أرجوا ايضاحها

• الى الاخوه المقيمين فى جده

كنت عاوز اعرف حى البلد وخاصة عمارة الملكة قريب من مطار جده ولا بعيد يعنى يبعد اد ايه عن المطار وكمان عاوز اى مكتب سمسار هناك للتواصل معاه وايجاد سكن مناسب ولكم جزيل الشكر

• طلب خدمه من الاخوه المقيمين فى السعودية

السلام عليكم اخوانى انا محاسب بالسعوديه و جاى تاشيره عامل زراعى المهم حصل مشاكل مع الكفيل و اشتغل 3 شهور و لم يدفع لى راتب و هو 6 الف ريال فطلبت منه يتركنى اعمل خارج المزرعه حتى اعوض ما دفعته و ذلك مقابل انى اترك له الراتب بتاع ال 3 شهور المهم انا سبته و الان باقلى شهرين ابحث عن عمل و لم اوفق فى الحصول على العمل حتى الان انا خريج 2010 فياريت لو حد امامه عمل يساعدنى لانى الوضع بقى صعب جدا و مش مشكله فى اى محافظه فى المملكه و جزاكم الله خيرا

• اضف...