اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×
عبير يونس

تغليف الهدايا .. أفكار جميلة

Recommended Posts

منذ أن كنت صغيرة

كنت أحب جدا شراء الهدايا لأصدقائي في مختلف المناسبات

و بدون مناسبة أيضا :)

لمجرد التعبير عن المحبة

و بالطبع الهدية مبهجة للنفس

و أول ما يلفت النظر فيها هو غلافها

هنا سنضع أفكار لتغليف الهدايا

صندوق مزيّن بالورود

هو بحد ذاته هدية

http://www.youtube.com/watch?v=VnW1JKbE1lU

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

بخامات بسيطة .. نصنع هدية رائعة و مبهرة

بحفاظات الأطفال

http://www.youtube.com/watch?v=_WODNif2ZZQ

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• المسرح الذهني .. أبطاله أفكار يحملها شخوص و يتحركون بها .. الكاتب لا يؤلف لخشبة المسرح و لكن للكتاب المطبوع

قرأت رواية بنك القلق سنة 1966 و إنفعلت بها مثل معظم كتابات توفيق الحكيم  كتاباته كانت تجعلني أفكر و أفكر "think and think until it hurts" ، هل قرأتم الطعام لكل فم ؟  منذ أيام لا أعرف ما الذي دفعني لإعادة قراءة  بنك القلق لتوفيق الحكيم قرأتها بنهم كما كان حالي في الستينيات .... ترى هل  صاحب مشروع الفيسبوك  قرأ بنك القلق و أنشأ الفيسبوك لعلاج الناس من القلق  حاولت كتابة موضوع طويل أمس لكن للأسف ضاعت تقريبا ثلاث ساعت هباء  .. الموضوع ضاع في الوبا على الiPad ، بنك القلق ربما بالضبط هو فك

في  فى الثقافة و العلم

• الهدايا الهدايا الهدايا

طبعا غالبيتنا نازلين مصر السنة دي باذن الله .. تعالو نتشارك الأفكار ونستفيد من خبرات بعض ،، هتجيبو هدايا طبعا ، ايه رأيكم في الموضوع ده ؟؟؟ بتتصرفوا فيه ازاي ، وبتجيبوا منين وهل بتعملوا له ميزانية و لا لأ .. هل عندكم افكار ... ؟ ياريت كل واحد يساهم برأيه وافكارة

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• اعلانات جميلة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته احترت أحط الموضوع ده فين :unsure: ...فين .....فين :unsure: ؟ أعتقد إن هنا مكانه الصحيح لأني أعتقد إن الاعلانات نوع من الفنون ولكن يستخدم للدعاية art:) . أحيانا كتير الواحد بيشوف أعلانات تعلم معاه ويفضل فاكرها وفي بعض الأحيان بنصادف أعلان يحمل معني أخلاقي جميل إلي جانب الدعاية للمنتج فحبيت أشارككم باعلانات عجباني جدا جدا . الاعلان الأول اعلان عن شركة دوف ( شركة منتجات عناية للبشرة والشعر والتجميل) الاعلان بيوضح إزاي ممكن يتلعب بافوتوشوب لتعديل ملامح وجه ا

في الفنون

• بنك أفكار الأعمال الخيرية

ماتقلقوش يا اخوانا انا مابشحتش الموضوع و ما فيه انى كنت قاعده مع نفسى قاعده سقراطيه نسبة الى اسم سقرا ط ( اسم الدلع) من حوالى 6 سنين و بعدين شوفت راجل كبير ينادى فى الشارع .....(جعان جعان يا ناس ) قلبى اتقطع و مش عارفه نزلت اذاى الشارع و البقيه ................مش مهم رجعت البيت و عندى احسا س بغضب غريب تجاه كل حاجه اذاى ابقى انا فى بيت ممكن يرمى اكل مله و ناس مش لاقيه تاكل يبقى كل واحد يجيله فلوس يروح يبنى جامع و يحط عليه يافطه باسمه و الناس بتنام فى الشارع يعنى انا صلاتى و صيامى هتن

في التكافل الأجتماعى

• مصر جميلة

بلدى بحبها شرم الشيخ دير مارمينا كينج ماريوت

في معرض الصور

• اضف...