اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

مرتبات الاطباء كام فى الامارات؟ رجاء المساعدة

Recommended Posts

الاخوة الافاضل

اريد معرفة الرواتب للاطباء المقيمين او الاخصائيين(طب اسرة او باطنية) بالامارات فى القطاع الحكومى وايضا الخاص

ومين افضل عاوزين شوية معلومات منها الاجازة وبدل السكن واسعار المعيشة من سكن ومدارس وخلافة

معلش سؤال ؟؟؟؟؟ للاسف انا معنديش معلومات نهائى عم الامارات

انا اعمل بالسعودية

جزاكم الله خيرا

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • محاورات مشابهه

• بعد الامارات .... البحرين تقيم علاقات مع إسرائيل

تابعت باهتمام بالغ البيان الثلاثي الصادر من الولايات المتحدة الامريكية و البحرين و إسرائيل بشأن التوافق حول اقامة علاقات دبلوماسية بين مملكة البحرين و إسرائيل. و إذ اثمن هذه الخطوة الهامة نحو إرساء الاستقرار و السلام في منطقة الشرق الأوسط وبما يحقق التسوية العادلة و الدائمة للقضية الفلسطينية  أتقدم بالشكر لكل القائمين علي تنفيذ هذه الخطوة التاريخية. عبد الفتاح السيسي  رئيس الجمهورية 

في سياسة دولية

• هل فى فرص عمل للصيادلة فى الامارات

والله لو حد فى الامارات ايه فرص الصيادلة فى الشغل والرواتب

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• ...الصداع النصفى..مابين دواء الاطباء وتجارب المرضى

...الصداع النصفى ... انا عاوزة اعرف ...الصداع النصفى لو كان ليه علاج فعال بالخارج او بمصر .... ولا الموضوع مقتصر على المسكنات ..زى .الميجرانيل وخلافه ودى بدورها بتعالج الالم فى وقت معين ... لكن لا تمنع تكرار الكريزة بتاعة الصداع .... مع العلم انى بتكلم عن الصداع النصفى .......بعدما طفت على كل اشكال وانواع الاطباء ....نظر ,انف وأذن , باطنة , مخ واعصاب, الخ وبالرغم من كده الكريزة بتتكرر بشكل مزعج ...لدرجة دخولى المستشفى فى كثير من الاحيان ... وطبعا واكيد ...هاريت الانترنت بحث وقراية ....وكل

في استشارات طبية و نفسية

• الامارات بالله ممكن اعرف ايه اللى المفروض بعد توقيع العقد و ارساله

السلام عليكم جميعا  بعد اذت الاخوه المحترمين  انا جالى عقد عمل فى الامارات وتواصلت معاهم ومطلوب منى انى امضى على العقد وابعت رقم جواز السفر فى العقد  انا رحت طلعت جواز سفر وهستلمه يوم السبت القادم ان شاء الله  كنت محتاج اعرف من حضرتكم ايه الخطوات اللى المفروض تتم بعد ما ابعتلهم العقد ممضى عليها وايه الللى المفروض اعمله عشان اضمن حقى  انا فهمت من العقد انى تكاليف كل حاجه عليهم من تجهيز الاوراق وتاشيره العمل وتذكره الطيران  بالله ممكن اعرف ايه اللى المفروض يتم وشكرا

• قادم من الامارات و استفسار بخصوص الجمارك

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته  من فضلكم يا اخوانى كان عندى سؤال بخصوص الجمارك و هو انى نازل ان شاء الله يوم الخميس القادم من الامارات لمطار القاهره و معايا 3 هواتف جداد متبرشمين هل هيتم احتساب جمارك عليهم او الموظف هيرخم عليا ولا هيعتبرهم استخدام شخصى لانى معرفش بيتم التعامل ازاى نظرا لانها اول مره انزل بعد ما سافرت  و شكرا ليكم

• اضف...