اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

ما هي أفضل أماكن للسكن قريبة من العمل في المنطقة الصناعية - الرياض

Recommended Posts

السلام عليكم

محتاج رأيكم بخصوص أفضل أماكن السكن قريبة من مكان العمل بالمنطقة الصناعية الجديدة بالرياض على طريق الخرج.

واذا كان فيه مواصلات من المنطقة الصناعية للمكان دا وتكلفتها كام تقريبا والمسافة تاخد وقت اد ايه؟

ايه رأيكم في حي الاسكان على طريق الخرج؟ وبكام الشقق المفروشة فيه تقريبا؟

ملحوظة: انا لسة في القاهرة معرفش حاجة في الرياض

رابط هذا التعليق

• بعد 3 أسابيع...

العزيزية هيه أقرب منطقة للصناعية الجديدة والسكن فيها غالي شوية أنا اعمل بالصناعية الجديدة واسكن في المنفوحة والمسافة تقريبا نصف ساعة بالكثير بيني وبين الصناعية واسعار السكن معقولة والخدمات ممتازة لمقيم جديد بالرياض وخصوصا للمصريين

رابط هذا التعليق

العزيزية هيه أقرب منطقة للصناعية الجديدة والسكن فيها غالي شوية أنا اعمل بالصناعية الجديدة واسكن في المنفوحة والمسافة تقريبا نصف ساعة بالكثير بيني وبين الصناعية واسعار السكن معقولة والخدمات ممتازة لمقيم جديد بالرياض وخصوصا للمصريين

شكرا جدا يا باشا

بالنسبة للطريق.. نص ساعة بعربيتك ولا فيه مواصلات؟ ولو تاكسي ياخد كام تقريبا لغاية العزيزية او المنفوحة؟ ولو ممكن تقولي على متوسط اسعار السكن هنا وهنا؟

رابط هذا التعليق

شكرا جدا يا باشا

بالنسبة للطريق.. نص ساعة بعربيتك ولا فيه مواصلات؟ ولو تاكسي ياخد كام تقريبا لغاية العزيزية او المنفوحة؟ ولو ممكن تقولي على متوسط اسعار السكن هنا وهنا؟

بص ياباشا أنا لسه ماجيبتش عربية بس هجيب الشهر ده إن شاء الله ... المسافه ده بالتاكسي وللأسف مفيش مواصلات هنا والتاكسي بياخد تقريبا في حدود 25 ريال من المنفوحة للصناعية الجديدة ... لما تيجي إن شاء الله بالسلامه هقولك على طريقة أوفر وهيه إنك تتفق مع واحد يجيبك ويوديد كل يوم وشكرا

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...