اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

المعيشه في نجران

Recommended Posts

السلام عليكم الاخوة الافاضل انا لسه جاي علي نجران وان شاء الله بفكر اجيب ولادي يعيشوا معايا كنت بسال عن افضل الاماكن اللي ممكن استاجر فيها من حيث الاسعار والامان والخدمات والمدراس ارجو الافادة من اهل الخبرة ويا ريت اي حد من سكان نجران يفدني في الموضوع وشكرا لكم جميعا

رابط هذا التعليق

السلام عليكم الاخوة الافاضل انا لسه جاي علي نجران وان شاء الله بفكر اجيب ولادي يعيشوا معايا كنت بسال عن افضل الاماكن اللي ممكن استاجر فيها من حيث الاسعار والامان والخدمات والمدراس ارجو الافادة من اهل الخبرة ويا ريت اي حد من سكان نجران يفدني في الموضوع وشكرا لكم جميعا

هو مفيش حد يعرف البلد دي ولا ايه شكلي كده وقعت غلط تم تعديل بواسطة ahmadelmihy
رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تكاليف المعيشه فى مكه سكن و اكل و انتقالات
    • 1
      افيدوني   
    • 1
      المعيشه فى ضبا
    • 1
      السلام عليكم   جايلي عرض للعمل في دبي انا خبره 17 سنه ومهنتي مهندس كهربا المكان في ابراج الجميرا  عاوز اعرف الاساسي وبدل السكن وبدل الانتقالات المناسب لخبرتي وهل من حقي اطلب ان الشركه وهي بالمناسبه اجنبيه تدفع مصاريف تعليم طفلين  برجاء الافاده لاني عارف ان المعيشه في دبي والسكن بقو غاليين جدا احنا حنكون اب وام وطفلين  وشكرا
    • 1
      السلام عليكم أخواتي   بالنسبه للسفر للكويت جاتلي وظيفة امن المركز الثقافي   كنت عايز اعرف معلومات عن المعيشه بالنسبه للأتصالات والطعام    وبالنسبه للوظيفهه وشوية نصائح من عندكم ويترتب بيبقوصادقين في اللي بيتكلمو عليه هنا ولا اي.  شكرآ
  • أضف...