اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

لا لأخونة الاعلامية آمال فهمي

herohero

Recommended Posts

لا لأخونة آمال فهمي

آمال فهمي بتنتقد باسم يوسف !!!!!يالهوووووووووووووووووي امال فهمي تنتقد باسم

يوسف ؟؟؟ازااااااااااااااااي امال فهمي بقت اخوان

-------------------------------------------------

أتمنى ان لايكون في التوبيك مايمكن أن يتعارض مع قوانين المنتدى !!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Cq_2AUVj358

تم تعديل بواسطة herohero
رابط هذا التعليق

ارجو الادارة بحذف الموضوع الذى يخالف قوانين المنتدى

فالمنتدى ملتزم بقوانين صهيونية فلولولية ماسونية هدفها تشويه كل ما هو اخوانى ولما لا وهم وحدهم الذين يحملون الخير لمصر

وان تركناهم سيحققون لمصر الرخاء فى شهور معدودة وهذا اخر ما نتمناه لمصر نحن معارضى الاخوان

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

اللهم لك الحمد ولك الشكر كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات

رابط هذا التعليق

وسع صدرك ياأستاذ ايجابتاوي خلينا نعرف ناكل عيش ف المنتدى انا بأمن نفسي عشان محدش يتهمني بشئ انا عارف ان ممن كلام أمال فهمي يضايق حد فبعتذر من دلوقت لو الكلام ده تسبب لضيق لأحد

ومعنون الموضوع بلا لأاخونة الاعلامية امال فهمي لان كلامها ممكن يتفهم منه انها شربت شاي بالياسمين الدكتور مرسي-

رابط هذا التعليق

باسم يوسف موهبه اعلاميه فنيه رائعه .. بل ومذهله .. ويصل لمراتب عالميه بمستواه .. ولكن يعيبه الايحاءات الجنسيه الفجه .. فى مجتمع يتصف ويتسم اغلبيته ب ((التحفظ)) والصبغه الدينيه والاخلاقيه .. ونوعية برنامجه جديده على الشعب المصرى .. وأسلوبه ((الاباحى)) فى السخريه والنقد صعب جدا نتقبلها انها تكون شئ عادى ومستساغ .. حتى لو متفقين معاه وحتى لو هو بيتكلم صح

اللهم أرنا الحق حقا و ارزقنا اتباعه

و أرنا الباطل باطلا و ارزقنا اجتنابه

آمين آمين آمين

رابط هذا التعليق

اخيرا حصلتم على اعلاميه فى كوم قش وقمتم باللف بها فى المنتديات والنت وعلى صفحاتكم

اخيرا حصلت الاخوان على تصريح من اعلاميه تغنى خارج السرب مع المناضل خميس والوطنى بمفرده

الاعلاميه الادغه امال فهمى دخلها مرسى موسوعة جينيس وخرجت من موسوعه الاعلام المصرى وايضا من موسوعه الشعب المصرى بجره تصريح

فأبكتنا الاعلاميه الادغه على احداث المقطم والظلم الذى تعرض له اتباع يوسف وأهله وعشيرته وحجم المعاناه التى لاقوها من شعب وكان ينقصها ان تصفه بالهمجى

وتناست الاعلاميه الادغه ان تبكينا ايضا على موقعه الاتحاديه التى راح ضحيتها ثمانيه قتلى و 446 مصابا . فكم عدد قتلى موقعه المقطم وكم عدد مصابيها ؟

وتناست ايضا الاعلاميه الادغه ان تبكينا على محاصرة المحكمه الدستوريه ومدينه الانتاج الاعلامى وتكميم الافواه ومصادرة الصحف والفضائيات المعارضه وقتل الصحفيين

كان اشرف للمذيعه اللامعه ان تنسحب من هذا الاجتماع حفاظا على تاريخها الاعلامى الجميل والمضيىء لسنوات عديده . عملت من خلاله الالاف من اللقاءات فحظيت باحترام الجميع

وعلى النقيض لقاء واحد فقط انهت بها تاريخها بجره لقاء !!!!!!!!!!!

عبيد وصناع الأصنام يكرهون دوما من يقوم

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

انا مكنتش عاوز احط الموضوع ده عشان ما أزعلش حد أهو الاستاذ متعب زعل !!!!!

الا قولي يا استاذ متعب هو حضرتك لما بتشاهد برنامج باسم يوسف لو فيه بنت حضرتك او اختك او زوجتك وانتوا بتستمتعوا بمشاهدة البرنامج الكلام اياه والايحاءات اياها هل بيكون طبيعي ان الزوجة او البنت او الاخت تسمعها ؟؟؟

اصل انا عازب وروش فبستمتع بسماعها عادي وبلقطها ع الطاير بس انا بتكلم ع مستوى برنامج عائلي هل طبيعي عشان الواحد بس يعرف

وحقك عليا وانا قولت الاعلامية امال فهمي شكلها شربت شاي بالياسمين ومعلش الخير والبركة ف الاعلاميين الافذاذ وبعدين ياسيدي لو امال فهمي انحرفت واخطأت ماكفاية علينا قامة اعلامية كبيرة زي لميس الحديدي ،هي امال فهمي ايه جنب لميس الحديدي

-------------

وانا بكرر اعتذاري لان التوبيك فيها نقد موجه لبرنامج باسم يوسف واحنا عارفين اد ايه هو برنامج مهم جدا لكل عائلة مصرية

رابط هذا التعليق

بالطبع زعلت بالفعل بس مش من موضوعك سيدى الفاضل . بالطبع لكل حريه فتح اى مواضيع

ولكن زعلت عليها هى . زعلت على اعلاميه ليها قامه كبيره فى مصر والعالم العربى انها توصل للتدنى ده وتشطب تاريخا الاعلامى بجره تصريح يخالف كل الاعراف ويخالف الواقع الذى يراه الشارع المصرى الان

فهناك فيديو منتشر من احد الشباب على اليوتوب وعلى مواقع التواصل الاجتماعى يبين مدى كره الشارع المصرى للاخوان . وان لم تراه الاعلاميه الادغه فعليها ان تراجع نفسها حفاظا على تاريخها وحق عليها الان الاعتزار لهذا الشارع الذى تابعها فى برنامجها عقود من الزمن وكان يتنظره ويتوسم فيها الصلاح وذادت شعبيتها عندما اوقف برنامجها عبد الناصر ثم عاد مرة اخرى

لاحظوا هنا عندما نادى المذيع على هذا الشاب وتحدث معه . وقف ظاهر للكلاكسات وعندما نزل مرة اخرى اذدادت الكلاكسات وكأننا فى فرح العمدة

فكون ان الاعلاميه الادغه تخالف هذا الشارع وتنظر من منظور اخر له . فأما يعتبر هذا تحدى صارخ لهذا الشارع من قبلها واما مجامله لفصيل قد تكون هى تابعه له او متعاطفه معه على حساب الشعب المصرى . وكان يجب عليها بدلا من الانتقاد لبرنامج او نقد باسم يوسف . كان عليها النقد البناء للعريان الذى طالب بدون خجل هو الاخر بجهاد المناكحه من اجل جهادى سوريا حتى يستمروا فى الجهاد !!!!!!!!

كان عليها ان تنتقد قنوات العهر الاعلامى المتمثله فى قناه الناس والحكمه والمجد والشارقه والرساله والفجر والعفاسى والنجاح والامه والحقيقه والحافظ وجميع صحفهم المقروئه والمسموعه والتى تبث الفتنه والدعارة بين ابناء الشعب والتى ايضا فشلت فى التفاف الناس حولها

عبيد وصناع الأصنام يكرهون دوما من يقوم

بتكسيرها

رابط هذا التعليق

بالطبع زعلت بالفعل بس مش من موضوعك سيدى الفاضل . بالطبع لكل حريه فتح اى مواضيع

ولكن زعلت عليها هى . زعلت على اعلاميه ليها قامه كبيره فى مصر والعالم العربى انها توصل للتدنى ده وتشطب تاريخا الاعلامى بجره تصريح يخالف كل الاعراف ويخالف الواقع الذى يراه الشارع المصرى الان

فهناك فيديو منتشر من احد الشباب على اليوتوب وعلى مواقع التواصل الاجتماعى يبين مدى كره الشارع المصرى للاخوان . وان لم تراه الاعلاميه الادغه فعليها ان تراجع نفسها حفاظا على تاريخها وحق عليها الان الاعتزار لهذا الشارع الذى تابعها فى برنامجها عقود من الزمن وكان يتنظره ويتوسم فيها الصلاح وذادت شعبيتها عندما اوقف برنامجها عبد الناصر ثم عاد مرة اخرى

لاحظوا هنا عندما نادى المذيع على هذا الشاب وتحدث معه . وقف ظاهر للكلاكسات وعندما نزل مرة اخرى اذدادت الكلاكسات وكأننا فى فرح العمدة

فكون ان الاعلاميه الادغه تخالف هذا الشارع وتنظر من منظور اخر له . فأما يعتبر هذا تحدى صارخ لهذا الشارع من قبلها واما مجامله لفصيل قد تكون هى تابعه له او متعاطفه معه على حساب الشعب المصرى . وكان يجب عليها بدلا من الانتقاد لبرنامج او نقد باسم يوسف . كان عليها النقد البناء للعريان الذى طالب بدون خجل هو الاخر بجهاد المناكحه من اجل جهادى سوريا حتى يستمروا فى الجهاد !!!!!!!!

كان عليها ان تنتقد قنوات العهر الاعلامى المتمثله فى قناه الناس والحكمه والمجد والشارقه والرساله والفجر والعفاسى والنجاح والامه والحقيقه والحافظ وجميع صحفهم المقروئه والمسموعه والتى تبث الفتنه والدعارة بين ابناء الشعب والتى ايضا فشلت فى التفاف الناس حولها

ياعم متعب انت جايبلنا 3 4 5 فى الحارة المزنوءة وتقول عليهم الشعب المصرى

مرسى بتزداد شعبيته فى الشارع المصرى يوما عن يوم

والاخوان هيكتسحوا انتخابات مجلس الشعب الجاية

ومرسى هيترشح لفترة رئاسية اخرى

وبعدها ملايين المصريين هيخرجوا فى الشارع مطالبين بتعديل الدستور والسماح لمرسى بترشيح نفيه لفترات رئاسية اخرى ولمدى الحياة

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم

اللهم لك الحمد ولك الشكر كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات

رابط هذا التعليق

استاذ متعب كلام الاعلامية امال فهمي ف التوبيك اللي انا حطيتها موجه لباسم يوسف عموما وبتتكلم كلام كثير مقتنع به

وانا قولت لحضرتك انت بتتفرج ع برنامج باس يوسف وعاك بننتك او اختك او زوجتك

لان انا عازب ومعرفش بس بصراحه عشان انا روش اقدر اقولك ان برنامج باسم يوسف لا يصلح للمشاهدة العائلية ومش عاوز اقول أمثلة عشان بجد قوانين النتدى لاتسمح بذلك فكيف بنا نقبل ان يكون هذا الكلام امام الجميع عادي خالص

عزيزي تجاوزات القنوات الدينية غير مقبولة لكن ايضا ايحاءات باسم يوسف ايضا غير مقبولة هو ماينفعش انقد من غير ايجاءات جنسية وصدقني لولا قوانين المنتدى لكنت ذكرت لك أمثلة من كلمات اتقالت ف البرنامج بتاع باسم يوسف وانا اتعجب من مباركة هذا الاسلوب انتقد زي ما انت عاوز بس راعي الناس اللي بتتفرج عليك

---------------

اسمع الكلام اللي قالته امال فهمي ويااستاذ متعب مش معقولة انك بتنتقد من لا يتقبل النقد وانت نفسك تتعجب لو حد نقد شخص ف نظري عادي ليس له صفة رسمية يعني باسم يوسف مذيع !!!فمش أزمة لما امال فهمي تنتقده وسبحان الله عند حضرتك طبيعي جدا ان انتقد شخصيات ثانية لمجرد انك تختلف معها

رابط هذا التعليق

استاذ متعب انت ذكرت القنوات الاسلامية كلها بلا استثناء حتى قناة العفاسي !!!!طب ايه رأيك ف قنوات مسيحية فيها تجاوزات برده مش من باب الموضوعية تذكرها ؟؟؟

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...