اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

الريس مات قبل التمديد

sha3ooor

Recommended Posts

شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِكَةُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      اليوم العالمى لذوى القدرات الخاصة 12/3 اسمحولى فى المقالة دى أكتفى باستعراض مجموعة من الصور وكلمة أوجهها للرئيعرض المقال كاملاً
    • 2
      السلام عليكم ورحمة الله .. سؤالى بخصوص الزيارة العائلية كم عدد مرات تمديدها لإنى سمعت إن ممكن توصل لـ سنة يعنى 3 تمديدات هل ده صحيح ؟
    • 11
      بصوا بقه ياجماعه أنا هأحكي ليكوا على عن الحلم إللي أنا حلمته اليوم بس بعد ما أقولكم على موقف حصل وأعتقد إن هو ده سبب الحلم والله أعلم أنا بأدور على وظيفه في الوقت الحالي بعدما سيبت وظيفتي الأولنيه المهم اليوم الصبح روحت على شركة من الشركات الكبيرة - علشان أقابل الرئيس التنفيذي للشركة المهم طلع عنده إجتماع قولت أقعد أستناه قعدت أستناه لأكثر من ساعتين وبعدما خلص الإجتماع كلمت السكرتيره علشان أدخل له لأنها عرافني كويس وتعرف أنا كنت بأشتغل فين ومع مين بالضبط - المهم طلعت في الدور الثاني لقيت
    • 2
      انتهت الفترة المحددة لقبول طلبات الترشح لانتخابات الرئاسة بعد استكمال شروط الترشح والتي تقدم لها ثلاث وعشرون مرشحا قد استكملوا الاوراق والشروط اللازمة للترشح الرئاسة. وقد تم الاعلان عن اسمائهم كمرحلة اولى من قبول الطلبات وفي انتظار ما سيحدث نتيجة لبعض القضايا التي تنظر في صحة اوراق بعض المرشحين وشروط ترشحهم امثال المرشح حازم صلاح ابو اسماعيل وما يثار عن حقيقة حمل والدتة للجنسية الامريكية وهو ما قد يطيح به من سباق انتخابات الرئاسة وعلى جانب اخر ينتظر المرشح ايمن نور نفس المصير اذا ما نظرت المحكم
    • 8
      سؤال خطر على بالي لو انتخبنا رئيس جديد و طلع حد محترم و نفذ البرنامج بتاعه اللي انتخبناه عشانه و خلصت الفترة الاولى و تم اعادة انتخابه تاني و الراجل شغال تمام و مصر بقت فل على ايده و الاغلبية راضية عنه تماما قوم جت خلصت فترة المدة التانية و احنا عاوزينه تاني في الوقت دا يحصل ايه؟؟؟؟؟
  • أضف...