اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هزيمة ساحقة للاخوان فى انتخابات البيطريين

ذهبية

Recommended Posts

السادة الافاضل فيه مهندسين هنا ؟؟؟؟

لما بيروحوا نقابة المهندسين شهادة حق ياترى الخدمات بتاعتها ؟؟؟ انا واحد ف نقابة المهندسين من 2001 ومستخدم مشروع العلاج الطبي ووالدي مستفيد منه النقابة ده ف حكم الاخوان من فترة عاوز حد يقارن بينها وبين نقابات أخرى انا بتكلم ع النقابة قبل 25 يناير !!!!!والكلام ده عن واقع عملي انا لسه مجدد لوالدي مشروع الرعاية الطبية ف 10 دقائق اقسم بالله كل الخدمات هناك بتم بيسر ياترى انا كعضو ف النقابة اقول ان ادارتهم فاشلة لاختلافي معاهم سياسيا ؟؟؟؟؟

ياسادة بلاش يبقى نبقى اذا خاصم فجر

الخليجيين بيقولوا هاك الميدان ياحميدان

المصريين بيقولوا المياه تكذب الغطاس

وأنا من عندي بقول اللي متغاظ مني يعمل زي !!!!!!! اه دلوقت انا بلعب انتخابات يبقى مهمتى جمع أصوات ماتجمعوا أصوات ف ايه واظن الاخوان ف أسوا ظرف حاليا ،انا لو حزب قوي وزي ما بنقول ناس بتاعت شغل مش ولولة ولطم خدود نشتغل وننزل الشارع بجد نلف امال هو العمل السياسي من وجهة نظر حضراتكم ؟؟؟؟برامج توك شو وندوات وكده

الامريكان ف الانتخابات بيلفوا ع البيوت ف ايه هو احنا مش شاطرين الا ف النقد فقد اشتغل وانزل الشارع وساعتها الناس تعرفك انام قاعد ف المكاتب المكيفة وبتقرف تمشيي ف الشوراع بتاعت الناس الفقراء ويااااااااااي ايه ده فقراء

يبقى عاوز أصواتهم ليه ؟؟؟؟

اعملوا قوافل طبية اتحركوا اشتغلوا انما انتخه وكلام لطم وعويل

يبقى ع رأي الهنود نفر مصر جرجر كثثثثثثثثثثثثثثييييييييييير مافي شغل

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الحمد لله عترت على واحد من دفعتى

ده احنا دفعة واحدة ياعم هيرو

بصراحة انا بروح النادى بتاع اكتوبر جامد جدا

بس الحمد لله مش مشترك فى خدمات النقابة الاخرى علشان كده معرفش كلامك صح ولا خطا

تحياتى

تم تعديل بواسطة ابا فاطمة

بدأ الاسلام غريبا وسيعود غريبا كما بدأ فطوبى للغرباء

" اللهم انى اشكو اليك ضعف قوتى و قلة حيلتى و هوانى على الناس انت رب المستضعفين و انت ربى الى من تكلنى؟ الى بعيد يتجهمنى ؟ ام الى عدو ملكته امرى؟! ان لم يكن بك على غضب فلا ابالى اعوذ بنور وجهك الذى اضاءت له الظلمات و صلح عليه امر الدنيا و الاخرة من ان تنزل بى غضبك او يحل على سخطك لك العتبى حتى ترضى و لا حول ولا قوة الا بك"

قادم قادم يا إسلام حاكم حاكم يا قرآن

رابط هذا التعليق

بشمهندس أبا فاطمة

جرب وروح النقابة ف رمسيس واتعامل في اي ورقة ختم او شهادة عضوية أو جرب الاشتراك ف مشروع الرعاية الصحية

انا دخلت نقابة التجاريين والمحامين مع اصدقائي

صدقني روح النقابة وانت تشوف تعامل ممتاز جدااااااااااااااا وانا بتكلم ع النقابة من 2001 حتى 2013 الخدمات والاجراءات داخلها مريحه جدا

وده عموما رأي

رابط هذا التعليق

نقابة المهندسين كانت تحت الحراسة كما تعلمون

وكنا نتوقع خدمات مميزة بعد ان اصبحت بدون حراسة

ولكن لو راجعتم كل الخدمات الطبية والعلاجية تجدون زيادة بين 20-30%

حتى التى لا تساهم فيها النقابة بل تحدد سعرا لها لتقيد به استغلال الاطباء ايضا ارتفعت

واضح انهم يقدمون خدمات للاطباء لا للمهندسين

شباك وحيد لدفع الاشتراكات غير عابئيين بالزحام وطول الفترة التى يقفها الاعضاء

الذين بالمناسبة تزمروا وقالوا للعاملين اين موظفونكم الذين تحشرونهم وقت الانتخابات :)

أما النادي فهذا مقام من سنوات لم ادخله ولكنه مررت عليه من الخارج وهويتم انشائه منذ عهد مبارك

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...