اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

محاسب فى الخارج

Recommended Posts

السلام عليكم انا محاسب مصرى و معايا بكالوريوس ادارة اعمال من جامعة الاسكندرية و دبلومة فى التسويق و ماجيستير فى ادارة الاعمال و معايا دورات تدريبية فى المحاسبة و ادارة الاعمال و الكمبيوتر و ماستر icdl و معايا شهادة فى اللغة الانجليزية من الاكاديمية الامريكية و جيد جدا فى الانجليزى و معايا خبرة 4 سنين فى العمل .. لو عاوز اشتغل فى السعودية او فى اى بلد تانية يكون مرتبى فى حدود كام كدة ؟؟ .. ارجوا الرد جزاكم الله خيراً و شكرا لكم ..

رابط هذا التعليق

لو هتيجي علي عقد من مصر من 3000 ممكن لو هتيجي وتشتغل حر هنا فوق 4000

شكرا لرد حضرتك بس المرتب دة لواحد لسة متخرج انا معايا دبلومة و ماجيستير و خبرة 4 سنين غير الدورات والشهادات الاخرى .. دة انا كدة ممكن يجرالى حاجة بعد كل التعب دة و فى الاخر مرتبى يكون من 3000 ل 4000 ههههههه

رابط هذا التعليق

عزيزي الامور عرض وطلب ف كل المهن مش محاسب بس وماتنساش هنا ف المحاسب الهندي-الباكستاني -الاردني -المصري

يعني فيه منافسة

شكرا لرد حضرتك يعنى مفيش حاجة ثابتة او متوسط مرتب معين فى حدود امكانياتى دى ؟؟

رابط هذا التعليق

عزيزي الامور عرض وطلب ف كل المهن مش محاسب بس وماتنساش هنا ف المحاسب الهندي-الباكستاني -الاردني -المصري

يعني فيه منافسة

شكرا لرد حضرتك يعنى مفيش حاجة ثابتة او متوسط مرتب معين فى حدود امكانياتى دى ؟؟

صعب انك تحدد لان زي ما بقول لحضرتك مثلا ف شركات هواها شامي تلاقي التحيز للجنسية ده فده عامل آخر داخل ف حساباتنا فالامور كما ذكرت بيحكمها العرض والطلب

رابط هذا التعليق

شكرا لك جداااا طيب حضرتك متعرفش مكاتب العمالة للخارج موثوق فيها اقدر اقدم الـ CV بتاعى فيها او اى حاجة حضرتك تنصحنى بيها جزاك الله خيرا ان شاء الله

رابط هذا التعليق

لو هتيجي علي عقد من مصر من 3000 ممكن لو هتيجي وتشتغل حر هنا فوق 4000

شكرا لرد حضرتك بس المرتب دة لواحد لسة متخرج انا معايا دبلومة و ماجيستير و خبرة 4 سنين غير الدورات والشهادات الاخرى .. دة انا كدة ممكن يجرالى حاجة بعد كل التعب دة و فى الاخر مرتبى يكون من 3000 ل 4000 ههههههه

مع احترامي يعني اللي قلك راتب 4000 ريال لواحد لسة متخرج دا بيضحك عليك

اي عقد في مصر لواحد لسة متخرج بين 1500 ل2000

الحر بيجي هنا الراتب بيكون من 2500 ل3000 لو لسة متخرج

لو معاك خبرة برة المملكة بيكون الافضلية للي معاهم خبرة جوا المملكة وبالتالي الراتب بيكون من 3500 ل4000 اقصي حاجة لخبرة سنتين او تلاتة

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...