اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

Recommended Posts

مستعجب ليه لحد دلوقتي ولاد مرسي ما اتنازلوش عن الجنسية الأمريكية .. ازاي رئيس بلد ولاده واخدين جنسية بلد تاني .. و مش اي بلد دي ارض الكفر و ام كل الشرور حسب دعايات جماعته ..

عجبي

رابط المشاركه
شارك
  • الردود 206
  • Created
  • اخر رد

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

الشعب -كله - ماله بس ؟ مش معنى ان فيه بقعة بحجم نقطة لاتظهر..ف بدله محترمة.. انك ترمى البدلة او تشمئزمنها..لا..لا..لا. الحل..انك تزيل البقعة دى ..وآثار الازالة تضيع بالتنظيف الكلى . بمعنى؟ الأداء لها

مستعجب ليه قوات التحالف بعد كل الهجمات علي داعش و اللي عدت الالاف .. و بكل التقنيات اللي عندهم  اللي ممكن تقتل فار جوه بطن قطة من غير ما القطة تنونو حتي ...  ما هوبوش ناحية  اي مطار او مينا من اللي دا

مانت معاك الجنسيه الايطاليه وانا البريطانيه ومئات الالاف غيرنا معهم جنسيات اجنبيه .. وكذا أولادهم ..هل هذ ينفى عنى وعنك وعنهم وطنيتنا وانتماءنا لمصر !!!!!!!!!؟

Posted Images

مستعجب ليه لحد دلوقتي ابو سماعين ما جابش الدليل الساحق الماحق الساطع ان والدته مش امريكية .. مع انه اعلن كذا مرة انه معاه و حيطلعه في الوقت المناسب.. هو الوقت المناسب ده عمره ما اتناسب لحد دلوقتي ..

عجبي

رابط المشاركه
شارك

مستعجب ليه لحد دلوقتي ولاد مرسي ما اتنازلوش عن الجنسية الأمريكية .. ازاي رئيس بلد ولاده واخدين جنسية بلد تاني .. و مش اي بلد دي ارض الكفر و ام كل الشرور حسب دعايات جماعته ..

عجبي

مانت معاك الجنسيه الايطاليه وانا البريطانيه ومئات الالاف غيرنا معهم جنسيات اجنبيه .. وكذا أولادهم ..هل هذ ينفى عنى وعنك وعنهم وطنيتنا وانتماءنا لمصر !!!!!!!!!؟

رابط المشاركه
شارك

ما تتعبش نفسك طالما النقد يمس الاخوان وجماعتهم يبقى تصرفهم مقبول ولا حرج عليهم

يعنى مش بعيد لو مرسى طلع امريكانى يقولك مش مهم اصله اخوان

ياخى انا خايف لو وباما طلع اخوان يمسكوه الحكم

تم تعديل بواسطة egyptawy
رابط المشاركه
شارك

مستعجب ليه لحد دلوقتي ابو سماعين ما جابش الدليل الساحق الماحق الساطع ان والدته مش امريكية .. مع انه اعلن كذا مرة انه معاه و حيطلعه في الوقت المناسب.. هو الوقت المناسب ده عمره ما اتناسب لحد دلوقتي ..

عجبي

وانت حاطط ابو اسماعيل فى دماغك ليه !!!!!؟ هو للدرجه دى عاملكوا قلق !!!!؟ .. أمه اميركيه.. امه هنديه.. واحنا مالنا حنستفاد ايه يعنى .. ما مولد الرئاسه انفض خلاص ..لما تبقوا تسقطوا مرسى .. ونعيد الانتخابات الرئاسيه .. والبعبع يترشح تانى .. ابقوا إسألوه على الدليل

رابط المشاركه
شارك

مستعجب انه من ساعة ما الأخوان استولوا علي الحكم في مصر .. ماحصلش اي تفجير لأنابيب الغاز لأسرائيل ..

عجبي

لا وانت الصادق من ساعة إقالة المشير وموت عمر سليمان محصلش اى تفجير لانابيب الغاز لاسرائيل

رابط المشاركه
شارك

مستعجب ليه لحد دلوقتي ولاد مرسي ما اتنازلوش عن الجنسية الأمريكية .. ازاي رئيس بلد ولاده واخدين جنسية بلد تاني .. و مش اي بلد دي ارض الكفر و ام كل الشرور حسب دعايات جماعته ..

عجبي

مانت معاك الجنسيه الايطاليه وانا البريطانيه ومئات الالاف غيرنا معهم جنسيات اجنبيه .. وكذا أولادهم ..هل هذ ينفى عنى وعنك وعنهم وطنيتنا وانتماءنا لمصر !!!!!!!!!؟

يا مستر بصيلي حضرتك و بما انك عايش في اوربا زي العبد لله .. اكيد تعرف ان تضارب المصالح حاجة ضد القانون .. عندنا مثلآ بيرلسكوني اضطر يبيع و يتنازل عن محطاته التليفزيونية علشان موضوع التضارب ده .. و دي حيالله تليفزيونات .. و حضرتك اكيد عارف امثلة مماثلة لكده و مش محتاج اضيفهالك .. فما بالك بقي لما العملية يكون متشنكل فيها رئيس بلد مع مصالح بلد تانية ... فاكر اصول ماما سوزان الانجليزية و المواويل اللي اتغنت علي كده ...

الموضوع مافيهوش وطنية و لا دياولو ... الموضوع ببساطة انهم عمرهم ما حيتنازلو عنها تطبيقآ للمثل اللي بيقول القرش الأبيض ينفع في اليوم الأسود .. و هما شايلين الجنسية البيضا علشان احتمال تنفعهم في اليوم الاسود .. بدل ما يلعبوا السيجا مع جيمي و علاء ...

رابط المشاركه
شارك

مستعجب ليه لحد دلوقتي ولاد مرسي ما اتنازلوش عن الجنسية الأمريكية .. ازاي رئيس بلد ولاده واخدين جنسية بلد تاني .. و مش اي بلد دي ارض الكفر و ام كل الشرور حسب دعايات جماعته ..

عجبي

مانت معاك الجنسيه الايطاليه وانا البريطانيه ومئات الالاف غيرنا معهم جنسيات اجنبيه .. وكذا أولادهم ..هل هذ ينفى عنى وعنك وعنهم وطنيتنا وانتماءنا لمصر !!!!!!!!!؟

يا مستر بصيلي حضرتك و بما انك عايش في اوربا زي العبد لله .. اكيد تعرف ان تضارب المصالح حاجة ضد القانون .. عندنا مثلآ بيرلسكوني اضطر يبيع و يتنازل عن محطاته التليفزيونية علشان موضوع التضارب ده .. و دي حيالله تليفزيونات .. و حضرتك اكيد عارف امثلة مماثلة لكده و مش محتاج اضيفهالك .. فما بالك بقي لما العملية يكون متشنكل فيها رئيس بلد مع مصالح بلد تانية ... فاكر اصول ماما سوزان الانجليزية و المواويل اللي اتغنت علي كده ...

الموضوع مافيهوش وطنية و لا دياولو ... الموضوع ببساطة انهم عمرهم ما حيتنازلو عنها تطبيقآ للمثل اللي بيقول القرش الأبيض ينفع في اليوم الأسود .. و هما شايلين الجنسية البيضا علشان احتمال تنفعهم في اليوم الاسود .. بدل ما يلعبوا السيجا مع جيمي و علاء ...

معتقدش الجنسيه الاميركيه حتنفعهم فى شئ .. كانت الجنسيه البريطانيه نفعت أل مبارك الحبسجيه .. كانت نفعت رئيس الوزراء الاسبق احمد نظيف ..الذى يحمل الجنسيه الكنديه .. وغيرهم وغيرهم وغيرهم .. الجنسيه او جواز السفر اللى احنا اخدينوا يا استاذ كامل هو مجرد وثائق او مستندات عشان تسهل للواحد سفره وكذا حياته بالخارج.. ليس الا

رابط المشاركه
شارك

مستعجب بعد ما مرسي خطب فى اهلة وعيشرتة و قال ان فية 4 5 67 3 بيقعدوا فى الحارة المزنوقة وانه شايفهم ....

لحد دلوقتي ما عرفناش هما فين دول...

عجبي ..

رابط المشاركه
شارك

ما تستعجبش خالص و ما تقلقش ابدا

احيانا بتبقى ماشي في طريق ضيق

و ييجي قدامك حمار او بقره تعطل الطريق و تضطر تمشي وراها لغاية ما تقع او تموت او تبعد (برضاها او غصب عنها) عن الطريق اللي سدته عليك

عمر الحمار ما يقدر يتصدر الطريق ابدا ماتخافش يابو وليم :)

رابط المشاركه
شارك

بيقولوا في بلدنا اللي مايشوفش من الغربال يبقى اعمى. و مستعجب من السنة قيادات او دراويش الاخوان الفتانة زى الكلام عن دعوة اليهود المصريين للعودة و استرداد املاكهم. و بدأها "أدون بلبوص"

رابط المشاركه
شارك

مستعجب من عدم كشف هوية مرتكبى حادث كنيسةالقديسين

طلعت طنطنات إن العادلى هو المدبر وان مبارك كان رامى عليه الغطا

ياترى ليه حكومة الدكتور مرسى مش عايزة تقول لنا "الخبر اليقين" ؟

ومش مستعجب لعدم كشف من اغتالوا أولادنا الستاشر ساعة أذان المغرب فى رمضان

رابط المشاركه
شارك

مستعجب من الموقع الامريكى اللى جاب بيانات ام حازم ابو اسماعيل و احقيتها فى التصويت و بعد ابعاده عن الانتخابات باسبوع بيانات ام الشيخ حازم اختفت !!!!!!!

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=134844

رابط المشاركه
شارك

مستعجب بعد كلام بجاتو و الاعلام ان من ثبت تقديمه لبيانات مخالفه فى اوراق تقدم الرئاسة سيسجن و حتى الان الشيخ حازم حر طليق بل لم ترفع عليه اى دعاوى ؟!!!!!!!

رابط المشاركه
شارك

مستعجب لما تتابع صفحات الفيس و تويتر للعلمانيين و البردعاويين و غيرهم ممن يسمون انفسهم تيار مدنى و ترى وصله الردح و الشتائم و اهانات و الادهى السباب الجنسى للتيار الاسلامى و لما حد من التيار الاسلامى يدخل يرد ينقلبوا رهبان ويقولوا فى حسره هى دى اخلاق المتاسلمين!!!!!!!!!

رابط المشاركه
شارك

مستعجب لما تتابع صفحات الفيس و تويتر للعلمانيين و البردعاويين و غيرهم ممن يسمون انفسهم تيار مدنى و ترى وصله الردح و الشتائم و اهانات و الادهى السباب الجنسى للتيار الاسلامى و لما حد من التيار الاسلامى يدخل يرد ينقلبوا رهبان ويقولوا فى حسره هى دى اخلاق المتاسلمين!!!!!!!!!

ده يعتمد على مين اللي بدأ و ده طبعا لا يمكننا اثباته او نفيه

لكن خلينا نفترض ان الليبراليين الكفار هم اللي بيبتدوا بالشتائم

فيقوم المسلمين الطيبين يردوا عليهم بنفس الشتائم

يبقى ايه الفرق بين المتدين و اليبرالي الكافر هنا؟

ايه موقع الدين من الاعراب في جعل معتنقه اكثر ادبا و حلما ؟

ابدا,,,, الدين هنا = صفر....فهو لم يضيف اي ايجابية على معتنقه ...تماما كالكافر الليبرالي

بل يجعل معتنقه اكثر شذوذا كابو الاسلام مثلا

فعلا امر يدعوا للتعجب ان يكون خلق المتدين تماما كخلق عديم الدين

رابط المشاركه
شارك

انضم إلى المناقشة

يمكنك المشاركة الآن والتسجيل لاحقاً. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • اضف...