اذهب الي المحتوي
ArabHosters
  • محاورات مشابهه

• روز اليوسف: حملات رقابية مكثفة على أسواق الإسكندرية

تمكنت إدارة مكافحة الجرائم التموينية& بالإسكندرية وتنفيذاً للخطة الموضوعة بمعرفة المديرية في أحكام السيطرة على الأسواق والأسعار &&بالتنسيق مع الجهات المعنية& من ضبط الآتي المدعو / جرجس.. View the full article

في أخبار العالم - world news

• حملة "يعني إيه تطبيق الشريعة؟" لمواجهة حملات التخويف

في خضم الحملات يشنها البعض للتخويف من تحكيم الشريعة الإسلامية في مصر إذا ما وصل الإسلاميون للحكم، أطلق نشطاء إسلاميون على الإنترنت حملة لتصحيح مفهوم الشباب عن الشريعة، وإزالة الصورة النمطية عن الإسلاميين التي دأبت وسائل الإعلام المصرية على وصمهم بها منذ عهد نظام الرئيس المخلوع حسني مبارك. الحملة تتضمن بالأساس حلقات للمهندس فاضل سليمان ذو التوجه الإسلامي لشرح معنى تطبيق الشريعة الإسلامية. وتدعو الحملة إلى متابعة حلقات متتالية تنشرها على موقع "يوتيوب" للفيديو، يشرح فيها سليمان مفهوم الشريعة و

في موضوعات جادة

• حملات الحج فى جدة

السلام عليكم الموضوع قد يكون غريب او لا الله اعلم بس انا بدور على حملة حج بقالى 3 اسابيع و مش لاقى اى حاجة بجد الاسعار عالية جدا مع انى فى جدة و انا بصراحة مطلعتش حج قبل كده و عايز اطلع مع زوجتى و ابنى و لكن الاسعار عالية جدا علينا لو حد عارف حملة كويسة من جدة مجربة و كويسة و سعرها معقول يا ريت يا جماعة يقولى و الثواب عند الله

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• حملات الحج

اخواني ارجوكم اللي يعرف حملات حج تكون كويسة من الرياض يبلغني لاني جديد في الرياض وعايز احج وجبت والدتي عشان احججها بس للان مش عارف اتصرف فياريت تقولولي على ارقام تليفونات حملات حج بس برجاء مراعاه ان معايا والدتي وزوجتي وبنتي سنه ونص فعايز حمله تكون مريحه ومرتبه عشان الحريم الي معايا وياريت تقولولي كمان الاسعار بتبقى في حدود كام للنفر مع العلم ان والدتي طبعا غير نظاميه يعني جاية بفيزة زياره .... ولكم مني خالص الدعاء بالتوفيق

• فئات حملات الحج

ياجماعة انا الحملات الا لقيتها بتقبل الزيارة بيقولوا هيبقى فءة ه و ج فعا الفئات ده جوه منى ولا برة وهل هتبقى متعبة لكبار السن يعنى هنروح للجمرات بالقطار ولا مشى شكرا

• اضف...