اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 2
      أضاعُوني وأيَّ فَتىً أضاعوا      ليومِ كريهةٍ  وسدادِ ثَغــرِ  وخـلوني  لمعترك المنايا        وقد شرعت أسنتها بنحري  كأني لم أكن فيهم وسيطا       ولم تكن نسبتي في آل عمرو  أجرر في الجوامع كل يوم       ألاَ لله مَظلَمَتِي وصَـــبري عسى الملك المجيب لمن دعاه     ينجّيني فيعلمَ كيف شكري  فأجزيَ بالكرامة أهل ودّي      وأورثَ بالضغائن أهلَ وترِي اكيد هذه الابيات تمثل لكل واحد منا مواقف في حياته  موقف خذلان تخلي ندم حسرة الم بؤس  اعيش هذه الحاله لا لشيء الا لتذكر امور فاتتني ك
    • 2
      بكره ان شاء المولى عز وجل ماتس الاهلى والزمالك واذا فجأة الاقى واحد حبيبى من زمان يتصل بى ويقولى لابد ان تأتى لكى تتفرج على الماتش معانا قولت له تمام بس انت عارف انى زملكاوى ومش شاهر زملكاويتى ومش بشهرها بس الا فى حالة ماتشات الاهلى والزمالك لانى عادة بتفرج عليها لوحدى فى البيت علشان انفعل زى ما انا عاوز قلى نوووووووووووووووووووو انت هتيجى تحضر الماتش لكن مش هتشجع الزمالك ولا هتنفعل هتقعد تقول الله لعبه حلوه الله لعبه جميله وبس لكن مافيش انفعال قولته لا ياعم دى كده فرده وانا م
    • 18
      السلام عليكم الاخوة الافاضل انا عاوز افتح حساب فى بنك مصر او اللبنك الاهلى علما باننى فى السعودية الان سمعت ان كل بنك من دول بيكون له مندوب فى البنوك هنا زى الراجحى والاهلى التجارى وان انا ممكن اروح للمندوب ويفتحلى حساب من هنا واحول عليه فلوس افيدونا افادكم الله
    • 0
      الاخوة الافاضل انا عاوز افتح حساب فى بنك مصري علما باننى فى السعودية الان سمعت ان كل بنك مصري له مندوب فى البنوك هنا زى الراجحى وان انا ممكن اروح للمندوب ويفتحلى حساب من هنا واحول عليه فلوس هل دا صحيح
    • 0
      انا مقيم بالمملكة ولكني حاليا بالخارج بتأشيرة خروج وعودة هل ينفع اعمل زيارة للزوجة وانا حاليا بخارج المملكة ؟ على ان تأتي معي وانا قادم للملكة في نفس يوم سفري واذا ينفع كيف اقوم بتصديق الغرفة التجارية وانا بخارج المملكة ؟ وشكرا
  • أضف...