اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

صورة و تعليق

Howayda Ismail

Recommended Posts

Just now, tarek hassan said:

طيب ما تستدعي حبيبك وقدوتكم قردو ولا احنا في الفرح منسيين وفي الشماتة والسخرية والحزن مدعيين 

20292975_804018259769865_540738424627664

فينكم وفين انصار بيت المقدس وفين اخوانكم على القدس رايحيين شهداء بالملايين هنقضيها بروفات ومفيش عرض 

انا بالنسبة لي مش فارقة ع المستوي الشخصي والا يفرق معايا

انا شايف ان اسرائيل تاخد راحتها خالص . ده راي الشخصي

تركيا وغيرها هم حرين . اللي اعرفه نظموا مظاهرات 

بس كل ده ولا يفرق معايا

اما انصار بيت المقدس فده مش عندي اسال رئيس المخابرات اللي كل شوية يطلع لنا بحاجه

انا بس بستغرب من ازهري زيك

هو انت ياطارق درست ف الازهر اللي ف مصر ولا ازهر نص لبة

هههه انا بعشق اسرائيل وعاوزها تفشخ العرب ايه رايك

حلو كدة . .. عاوزك بس تهدى وترتاح

رابط هذا التعليق

20 دقائق مضت, herohero said:

انا بالنسبة لي مش فارقة ع المستوي الشخصي والا يفرق معايا

انا شايف ان اسرائيل تاخد راحتها خالص . ده راي الشخصي

تركيا وغيرها هم حرين . اللي اعرفه نظموا مظاهرات 

بس كل ده ولا يفرق معايا

اما انصار بيت المقدس فده مش عندي اسال رئيس المخابرات اللي كل شوية يطلع لنا بحاجه

انا بس بستغرب من ازهري زيك

هو انت ياطارق درست ف الازهر اللي ف مصر ولا ازهر نص لبة

هههه انا بعشق اسرائيل وعاوزها تفشخ العرب ايه رايك

حلو كدة . .. عاوزك بس تهدى وترتاح

ما علينا .... لو انت عارف يعني إيه ازهر .... هكرر كلام قلته بالمعنى دا كتير ... مش مهم نقول تاني .... الازهر بالنسبة لي اسم مكان وليس مذهب اتمذهب به ... او دين اعتنقه .... انا مسلم حر بفكري قبل ما ادخل الازهر ومن بعد ..... الازهر لا سلطان له محدد علينا ... ازهري وطلع سلفي يمشي معاك .... ازهري وطلع اخواني يمشي معاك ايوه .... لا ياريس الازهر مش بيخرجنا نسخ ومسخ وقطيع ... الازهري خارج على فطرته والاخوان ياخونوه او السلفيين يسلفوه ... او ربنا ينجيه منهما ومن تجارتهما بالدين ... انا عن نفسي ربنا نجاني وجعلني مسلما حرا افكر ومفيش حد يسحبني من يدي ... تقدر تقول عارف طريقي ... يعني مش بستدعي قضية فلسطين علشان حاجه ولكنها في قلب كل مسلم ... بالعربي مش بنتاجر بيها زيهم

• أعجبني 1

هل يمكن أن أكتب كلاما مثاليا 

أو أن اصل لمثالية كلامي 

ولا يوجد كلام مثالي 

ولا مثالية لمتكلم

رابط هذا التعليق

15 minutes ago, tarek hassan said:

ما علينا .... لو انت عارف يعني إيه ازهر .... هكرر كلام قلته بالمعنى دا كتير ... مش مهم نقول تاني .... الازهر بالنسبة لي اسم مكان وليس مذهب اتمذهب به ... او دين اعتنقه .... انا مسلم حر بفكري قبل ما ادخل الازهر ومن بعد ..... الازهر لا سلطان له محدد علينا ... ازهري وطلع سلفي يمشي معاك .... ازهري وطلع اخواني يمشي معاك ايوه .... لا ياريس الازهر مش بيخرجنا نسخ ومسخ وقطيع ... الازهري خارج على فطرته والاخوان ياخونوه او السلفيين يسلفوه ... او ربنا ينجيه منهما ومن تجارتهما بالدين ... انا عن نفسي ربنا نجاني وجعلني مسلما حرا افكر ومفيش حد يسحبني من يدي ... تقدر تقول عارف طريقي ... يعني مش بستدعي قضية فلسطين علشان حاجه ولكنها في قلب كل مسلم ... بالعربي مش بنتاجر بيها زيهم

طب الحمد لله ان لسه الموضوع فارق معاك

ربنا يثبتك ويقويك

رابط هذا التعليق

• بعد 2 سنة...

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• أضف...