اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تعالو نتذكر يوم الموقعه

Recommended Posts

هذا الفيديو يوضح مافعله الفلول ونظام مبارك

http://www.youtube.com/watch?v=LuzFjFTKlLc

لا تقلق من تدابير البشر، فأقصى ما يستطيعون فعله معك هو تنفيذ إرادة الله .

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 15
      منذ أكثر من 5000 عام وهذه الموقعه تتكرر كل عام وفى نفس الوقت وبنفس الاسلحه.. أصبحت موعدا ينتظره الملايين بشغف يعدون العده والسلاح واساليب المقاومه . يسهرون من المساء استعدادا لها فى الصباح ولا تستثنى احد من اثارها. أنها موقعه .....شم النسيم.... ووجبته الاساسيه.... الفسيخ والملوحه وحواشيهما. أجل.. كل هذا الكلام المنمق عن أكله فسيخ وملوحه...!!! أه والله.. ما يحدث كل عام يستدعى أن أشارككم به هنا .. لانى واثق انها نفس الطقوس والمفاهيم وان اختلفت فى التنفيذ. من
    • 2
      متخافوش تقبلوا كل الأشياء و كل الأشخاص اقبلوا كل حاجة و اياكم و التجاهل و التطنيش القبول مش التزام متخافوش القبول مش ضد البرستيج القبول مش رضا و لا حب القبول يعني اللهم لا اعتراض القبول يعني " الحمد لله" تعالوا نعمل Acceptance List قائمة قبول ********* ********* نجمع فيها كل الحاجات اللي احنا مش متصورينها نعم و شايفينها بلاء او ابتلاء الحاجات اللي اكيد شايفينه
    • 1
      فرق بين الترشيح وبين التوقع ممكن ارشح س من المترشحين . ولكنني لا اتوقعه يفوز بكرسي الرئاسه ايا كان الشحص الي تتوقعه قد تتفق معاه او قد تختلف معاه . وايا كان عسكري او ..... المهم انت تتوقع مين ,, , وبدون ابداء الاسباب انا عن نفسي بصراحه اتوقع عمر سليمان رئيسا لمصر واتوقع يكون نائبه د ايمن نور
    • 8
      عشرة أشياء نتعلمها من اليابانيين في محنتهم
    • 12
      انا شايف انى تعبت من كثرة المواضيع والجدل قولت اخرج فى رحلة استجمام يلا بينا اللى عايز يزاملنى انا تحت امرة التذاكر جاهزة والقطر واقف مستنى حتى شوفو انا قولت الى جاى معايا ييجي قطر عايز يركب عربيتة أهو الطريق كدة علشان محدش يزعل صلو على النبى علشان تعرفو قد اية المدام بتتعب معايا الكام قطعة غسيل دول اللى هسافر بيهم قال تغسلهم على ما تحضر باقى الشنطة اقصد الشنط دى حاجة بسيطة من البلوفرات كدهون لزوم الخروجات دى شوية سندوتشات لزوم الرحلة ماه انا نسيت اقولكم انى من اكلى لحوم
  • أضف...