اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

استفسار عن وضع التاشيرة فى السفارة السعودية -عاجل فضلا

Recommended Posts

• الزوار
Guest محمود

كشف الطبي ظهر وللأسف ظهر فيه أثر لالتهاب رئوي وانا صغير وكلمت الكفيل وأرسل لي خطاب استثناء ارفقته مع الجواز والورق  بتاعي للمكتب لادخاله القنصلية وبعد أسبوعين عمل المكتب قالي الجواز اترفض وهيتم إدخاله تاني هل يتم قبول جوازي واستخراج التأشيرة؟سؤالي لأستاذ خالد 

رابط المشاركه
  • 3 months later...
  • الزوار
Guest هاني السهيلي

السلام  عليكم    لي  تاشيره عمل  من  يوم  الاحد  الماضي  ليس  امس يعني  اليوم  ٩ ايام   ولسه    مطلعتش   ايه  السبب   وهل  هذا   الوقت  عادي  

رابط المشاركه
  • 1 month later...
  • الزوار
Guest ابويوسف المصري

أريداستخراج تأشيرةلي ولأولادي من السفارةالسعوديةلأداء العمرةفهل اتوجه الي السفارة بنفسي لاستخراج التأشيرات أم لابد من استخراجها عن طريق مكتب

رابط المشاركه
  • 2 months later...
  • الزوار

السلام عليكم حضرتك جواز السفر الخاص بي  دخل القنصليه الاتنين اللي فات ومره عليه 6 ايام ولم يؤشر عليه علما بان المده 3 ايام ويؤشر عليه هل جوازي داخل القنصليه فعلا ام لسه مدخلش وليه سبب التاخير ده

رابط المشاركه
  • 10 months later...

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• استفسار في الجمارك

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته انا سمعت ان اللاب توب بقوا بياخدوا عليه جمارك في مصر ... ممكن حد يفيدنا في الموضوع ده ...او كان نزل مصر و معاه لاب توب ... و بتتحسب الجمارك ازاي عليه ... معلش اصل انا هنا اول سنة و المصري الوحيد في المكان اللي انا فيه... و ياسلام بقى لو تقوللنا هم بياخدوا الجمارك ازاي لو حد خد معاه مثلا كاميرا ديجتال , ipod , موبالين جداد ...كده يعني حاجات الكترونية صغيرة كلها... شكرا...

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• مشاكل في الكفاله بالمملكه العربيه السعودية

لو سمحت انا مهندس بالممملكه العربية السعوديه ومقبضتش من شهر ٢ والشركه حاليا ليس بها مشاريع ولم يقبضونا الى الان مع العلم ان اخر مشروع لم يكن من بعيد .. وبحثت عن فرصه عمل ثانيه ووجدت بالفعل فرصه اخرى افضل  لكن الكفيل مش عاوز يوافق على نقل الكفاله وبيقلي لو هتنقل يبقى تتنازل عن الفلوس اللي ليك .. ايه الاجراء الي ممكن اعمله رجاءا اهل الخبره يساعدوني

في موضوعات شخصية

• استفسار بخصوص التقديم مدارس تجريبي لغات بالسعودية

سلام عليكــم ورحمـة الله وبركاتــة ،، الاخوات والاخوه الاعزاء عندي بنتى بتاريخ 1/10 ان شاء الله تتم 4 سنين و5 شهور و15 يوم  وعاوزها لما تنزل مصر تدخل تجريبي لغات وانا متواجد بنجران السعودية  مش عارف اعمل اية ولا اقدملها ايه هنا ومش لاقي حد يفهمنى الوضع ومحتار جداا  الرجاء توضيح الامر  جزاكم الله كل خير 

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• الغاء عقوبة الجلد في السعودية

القضاء السعودي يبدأ في تطبيق الغاء عقوبة الجلد خطوات تخطوها السعودية نحو التجديد  ونحو المزيد من الانفتاح نحو حقوق الانسان  بالامس كان الغاء الطلاق الشفوي واليوم  القضاء السعودي يبدأ في تطبيق الغاء عقوبة الجلد واستبدالها بالسجن  قطار التجديد يسير ولن يستطيع احد ايقافه 

في سياسة دولية

• استفسار

السلام عليكم انا هشام بكالوريوس صيدلة اكلينيكال ومعايا فارما دي وشغال في شركه ومرتبي كويس جدا أثناء الدراسه حصلت ضائقه ماليه اضطر انه يجيب شهاده قياس مهارة كهربائي أدوات كهربائيه عشان كنت بشتغل في تصليح الاجهزه المهم كنت قدمت الخطوبه لواحده خريجه تربيه ومحترمه جدا هل اقولها على حوار اني كنت بشتغل كهربائي أثناء الدراسه ولا لا 

في موضوعات جادة للمناقشة

• اضف...