اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

أدي اللي كنت عامل حسابه !!!!!!!!!!!!!

Recommended Posts

مش قولت لكم من زمان خايف أصحى الاقي نفسي بامبوزي أو من فولتا العُليا بعد هوجة الجنسيات اللي عمال تتنطور هنا وهنا

يا ريتها جت على كده ياختي كانت تبقى هوينه

زر البطاطا هو السبب

يا مرارك يا نعمة

أعمل إيه دلوقت وأروح فين من معجبيني ومحبيني ؟

أصدرت اللجنة التنسيقية العامة لتأييد أحمد شفيق لرئاسة الجمهورية بيانا بتجميد نشاطها حتى يتم لقاء الفريق احمد شفيق واللواء عمر سليمان وتحديد موقفهما من الترشح بحيث يكمل أحدهم سباق الرئاسة ويدعمه الآخر.

وأكد أحمد عزب منسق اللجنة لموقع "اخبار مصر" : "في حالة عدم الوصول الى قرار فيه مصلحة البلاد والبعد عن التفتيت، فان أصواتنا في تلك الانتخابات ستكون في الصندوق فقط".

وجاء في البيان الصادر مساء الجمعة أنه نظرا للظروف التي تمر بها البلاد من حالات التخبط والتشويش واللعب بالعقول والقوانين، قررت اللجنة التنسيقية العامة لتأييد الفريق أحمد شفيق والتي كانت ثمرة الحملة الرسمية ، تجميد نشاط اللجنة لحين اتخاذ قرارها النهائي وإطلاق مبادرة " طريقنا واحد".

وتهدف المبادرة إلي اقناع الفريق أحمد شفيق واللواء عمر سليمان بعقد اجتماع وتحديد موقفهما من الترشح علي أن يكمل أحدهم ماراثون الانتخابات ويصبح الأخر داعما له في هذا الموقف الوطني .

كما تسعى المبادرة الى اتحاد الحملتين الانتخابيتين للعمل في اتجاه واحد يهدف أولا و أخيرا إلي مصلحة البلاد.

اقرأ المقال الأصلي علي بوابة الوفد الاليكترونية الوفد - تجميد حملة شفيق حتى إعلان موقفه من سليمان

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

وكتاب الله المجيد ما أنا

بقى بعد ده كله أطلع فلول ؟

ولا يمكن عندي شوز في الفرينية وبأمشي وأنا نايم والصبح بأبقى وطني باهتف وبأطنطن وأتباهى في حبك يا وطنطن ... وبالليل يطلع القمر ويعوي الذئب فبأتحول وأبقى فل من الفلول .. يا ريت فل .. ده انا رئيس حملة ترشيح الفلول

بس حلو كده

انا كده في السليم

كسب أبو إسماعين .. يبقى ان في السنيم قصدي في السليم والتكذيب ده هاينفعني بعد كده وتبقى وثيقة رسمية

كسب أبو سليمان .. يبىقى أبواب السعد إتفتح لك يا مان وهاروح اسلم نفسي لمبنى المخابرات وأهو جنبي في كوبري القبة وهابقى محسن ممتاز أو على الأقل رأفت الهجان

يا منت كريم يارب

كنت واثق طول عُمري إني هابقى حاجه لما أكبر

بس خايف أكون حاجه مالهاش لازمه

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 26
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اخوكم محمد من دمياط اللي هو انا يعني ، جايلي تأشيره من واحد سعودي معرفة الراجل ده بيفتح محل كمبيوتر صيانة ومبيعات وحاجات زي كده في الرياض وكان محتاج واحد يمسكله المحل طلع تأشيره (( عامل )) على اساس انه يبعتهالي وبالفعل بعتها وهتوصل الاوراق بالبريد على يوم السبت الجاي ان شاء الله بس المشكلة دلوقتي ان جواز السفر بتاعي والبطاقة مكتوب فيهم حاصل على بكالوريوس نظم المعلومات الإدارية .... ؟؟!! عندي بقا شوية اسأله بسيطه : 1. أغير البطاقة والجواز ازاي ؟؟ والإجراءات دي
    • 0
      استمرارا لانعقاد الجلسات المتخصصة لصياغة المقترحات والتوصيات عقدت لجنة المحليات جلسة مغلقة بمقر الأكاديميعرض الصفحة
    • 0
      منقول ‏" كتر الكلام اليومين دول عن سوء أداء وإدارة الاقتصاد المصري وقرب انهياره ، والكلام انحصر حوالين كذا نقطة 1-الديون المصرية ونسبتها إلى الدخل القومي والموازنة الحكومية 2-الإفراط في الإنفاق على البنية التحتية 3-المناخ الاستثماري في مصر ------------------------------------------------- هما دول أكتر 3 نقط الناس بتتكلم عليها  اولا : لازم نفهم الفرق بين الحقيقة،وبين الحقيقة الملونة،يعني انت ممكن تعرض حقيقة متجردة، وممكن تعرض نفس الحقيقة بس تلونها عشان تحقق هدفك من عرضها ---------
    • 2
      كتاب ابلة نظيرة حد فاكر الكتاب ده من اوائل كتب المطبخ في مصر حاولت احط رابط التحميل لكن المنتدي بيقولي غير مسموح لك باضافة رابط لموقع آخر
    • 0
      دبي، الإمارات العربية المتحدة (CNN) -- أعلنت رئيسة وزراء نيوزلندا، جاسيندا أرديرن، الثلاثاء، أن أحد العاملين في مطار أوكلاند الدولي، والذي حصل على التطعيم ضد "كوفيد-19"، تبينت نتيجة فحصه إيجابية لفيروس كورونا يوم الاثنين، بالتزامن مع افتتاح نيوزيلندا فقاعة سفر مع أستراليا. وأوضحت أرديرن أن مهمة ذلك الشخص كانت تنظيف الطائرات القادمة من دول "المنطقة الحمراء". وقالت أرديرن إن "عامل الحدود كان يعمل في بيئة حيث يتلامس فيها مع الطائرات المستخدمة لنقل الأشخاص من المناطق الحمراء،... View the full a
  • أضف...