اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

محاورات المصريين - فرع الامارات

Recommended Posts

استاذ قرموطى

انا لاحظت انك كتير سالت الناس فين ورغم انى مش من الامارات بس حاجاوبك

فية ياسو كاتب ان كل الناس اتشغلت اما فى السفر او فى التجهيز للسفر

ومعلومة لما الناس بتنزل اجازة مصر بتقل مشاركتهم

ففية حوالى شهر او شهرين الى جايين مش حتلاقى الموضوع دة مليان ردود

ومعلموه تانية انا ملاحظة ان حضرتك مش واخد بالك ان اسود وتعالب دى واحدة مش واحد وانت عمال تكلمها على انها راجل

بس انا حبيت اوضحلك النقطتين دول لانى صعب عليا حيرتك دى

وشكرا :)

رابط هذا التعليق

• الردود 175
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

:D :D :angry: :huh:

السلام عليكم الاخت الفاضله نانسى اولا الف شكر على التوضيح المهم جدا الى بيوضح انى تقريبا من بلاد نيام ستان او يمكن مش من هنا من اصله بعد كل الكلام ده يتضح ان الاخ الفاضل وزميل الكفاح اسود وتعالب اخت مش اخ

ينهار زى بعضه وانا نازل مشاغبه وكلام وهو / هى بيرد والواحد قال اخيرا هنلاقى واحد نشاغب معاه وفى النهايه يتضح ان الواحد من جزر القمر او يمكن من القمر من غير جزر من اصله

وشكرا جدا على التوضيح التانى ان الناس فى اجازه بس على فكره انا برده ناس كتير قالت لى ان الناس بتنزل فى اجازه فى شهر 7 و8 بس انا مكنتش مصدق :) بس انا كده صدقت خلاص

وفى النهايه الف شكر الى الاخ الفاضل زميل الكفاح سابقا اسود وتعالب ومش عارف مين عشان الى هو عمله فيا والاشتغاله الكبيره دى وسلام مربع للجدعان

رابط هذا التعليق

ولا يهمك ياعم القرموطي اهلا وسهلا مش مهم راجله ستات المهم اسكندرنيه الفتره دي صعب جدا الكل مسافر وطبعا التواجد هنا بيكون صعب بس لكيد فيه ناس كتير مش نازلين وانا منهم

رابط هذا التعليق

الاخوة الاعزاء اعضاء المحاورات

هذه دعوة صادقه لنلتقي هنا في الامارات

طفشان اللي له 3 سنين ما نزلش مصر

عمنا امير والجميع

لو موافقين على المبدا نتفق على التفاصيل المكان والزمان انا شخصيا ارحب بالجميع في ابو ظبي بس لو حابين نخليها بدبي ما فيش مشاكل

رابط هذا التعليق

انا ممكن احضر كلها 9ساعات طيران بس اشوف ناس تنيه وبس

انا هنه خلاص هقلب صينى

وعجبى

احزر عدوك مره***واحزر صديقك الف مره

فلربما انقلب الصديق فكان أعلم بالمضره

رابط هذا التعليق

طب ليه دي الجو هنا في اسوء حالاته الشمس هنا بتحب المنطقة اوي وطالعه بكل قوتها وبما انك في ماليزيا يقولو انها جميله جدا احكي لنا عنها وياريت بالصور وسلام ماليزي

رابط هذا التعليق

• بعد 1 شهر...

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته اخاوىن الافاضل فينكم من زمان انا عارف ان الناس كلها فى اجازات بس اعتقد ممكن نتواصل مع بعض من اى مكان مش شرط الامارات وعمتا ياريت الناس تبداء تكتب من تانى والى موجود ياريت نحاول نتقابل ونحى الموضوع الى اعتقد انه اوشك على الانتهاء

ومن هنا ببعت سلام مخصوص للعم ياسو باشا والخاله اسود وبطاطس وكرنب وباقى انس تمه

المهم سلام انا دلوقتى وياريت المضوع يعيش تانى

رابط هذا التعليق

السلام عليمن ورحمه الله وبركاته

مش عارف ليه محدش بيرد ومحدش بيكتب بس انا برده مش هزهق ومش هسيب المضوع يتنسى او يرجع فى الترتيب زى ماكان الاول

وبرده فى انتظار رد الاعضار ورد الناس القديمه الى لسه فى اجازه ولسه جايه من اجازه

رابط هذا التعليق

الوووو

الوووو

الووووو

مازلت انادى انته فين يا عم ياسو سو سوسوسوسو (معلش ده صدى الصوت عشان محدش هنا خالص من اصله )

ومازلت انادى واقول هل الناس رفضت الفكره من الاصل ام هل الناس مشغولين ام هل الناس هنا مش بتوع ترابط وتألف .....

رابط هذا التعليق

معاك يا أبو القراميط ايه أخبار الإمارات

أنا فى الرياض

هو الذي أرسل رسوله بالهدى ودين الحق ليظهره على الدين كله ولو كره المشركون.

رابط هذا التعليق

السلام عليكم

سوال الي الاخوة العاملين في الامارات عن فرصة عمل مساح حديث التخرج ويجيد العمل علي الاجهزة المساحية(ميزان -توديوليت -تواتال استيشن) ومتوسط الاجر وششششششششششششكرا

رابط هذا التعليق

• بعد 2 أسابيع...

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 1
      مجرد تكلفة تجديد ترخيص البرمجيات يتطلب اكثر من عشرة آلاف جنيه مصري وتكلفة استضافة الموقع تتطلب مائة دولار سنويا موقع الذكاء الاصطناعي gemeni.google.com  كر لي اكثر من مرة ان الموقع مغلق لوفاة مؤسسه عادل ابوزيد لا مفر من توقف موقع محاورات او ربما التوصل الى برمجيات اخرى غير الinvision board  في انتظار تعقيبكم على هذه الرسالة
    • 1
      يمكن مشاركة الموضوع عن طريق الواتسآب بالإضافة ل ال تويتر و الفيسبوك و غيرها
    • 8
      أرجو تصفح موضوعات دعم النزاهة و مانيفستو محاربة الفساد و الموضوعات الشبيهة فى محاورات المصريين. بإختصار شديد لقد توحش الفساد فى مصر و تحول إلى أسطورة و كالعادة - على مر التاريخ - يتجنب الجميع مواجهة الأساطير. أرى أن نقتحم أسطورة الفساد و لا نجلس كالفلاح اللى غرق دراه (للبهوات الفلاح اللى غرق دراه هو الفلاح الذى أغرق الفيضان محصول الأذرة الخاص به) ننعى سوء الطالع و ننعى العجز أمام توحش الفساد . على مر التاريخ بدأت المعارك بدراسة العدو أولا .. مواجهة الأوبئة تبدأ دائما بدراسة المرض ن
    • 2
      شركة الإستضافة التي تستضيف موقعنا  رفعت سعر الإستضافة و تطلبه بالدولار  و لتجديد الإستضافة أنا مطالب بدفع ما يقرب من 10000 جنيه   و هذا ليس في إمكانيات و لا هو مقبول  دفع هذا المبلغ من أجل الحفاظ على موقع لا يهدف للربح جار دراسة البدائل الممكنة لإستمرارية محاورات المصريين  لا أفهم كيف يتم إصدار فواتير بالدولار على خدمة تقدم في مصر دعواتكم
    • 0
      صفحة جديدة فى تاريخ العلاقات المصرية-الروسية بدأت بمدينة الضبعة فى محافظة مطروح حيث شهد الرئيس عبدالفتاح العرض الصفحة
  • أضف...