اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

محاورات المصريين - فرع الامارات

Recommended Posts

الاخوة الاعزاء اعضاء المحاورات

هذه دعوة صادقه لنلتقي هنا في الامارات

طفشان اللي له 3 سنين ما نزلش مصر

عمنا امير والجميع

لو موافقين على المبدا نتفق على التفاصيل المكان والزمان انا شخصيا ارحب بالجميع في ابو ظبي بس لو حابين نخليها بدبي ما فيش مشاكل

رابط هذا التعليق

• الردود 175
  • البداية
  • اخر رد

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

أكثر المشاركين في هذا الموضوع

عيزين تعملو تكتلات زي السعودية

ولو

يأتي في آخر الزمان قوم حدثاء الأسنان سفهاء الأحلام يقولون من خير قول البرية يمرقون من الإسلام كما يمرق السهم من الرمية لا يجاوز إيمانهم حناجرهم فأينما لقيتموهم فاقتلوهم فإن في قتلهم أجرا لمن قتلهم يوم القيامة

رابط هذا التعليق

اشمعنى اهل مصر يجتمعوا وابن مصر يدفع لهم الحساب كمان

قصدك إسو... مش ابن مصر... mfb:

وَمَنْ يَتَوَلَّهُمْ مِنْكُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا يَهْدِي الْقَوْمَ الظَّالِمِينَ

المائدة - 51

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ

الأحزاب - 23

رابط هذا التعليق

أُحيي هذه الدعوة الصادقة من ياسو كاليميرا ... وبجد هانبقى مبسوطين جداً من الكتلة الشرقية الإماراتية لو إتجمعوا على الأقل نلاقي فريق نغلبه .

الأحـــرار يؤمنون بمن معه الحق ..

و العبيــد يؤمنون بمن معه القوة ..

فلا تعجب من دفاع الأحرار عن الضحية دائماً ..

و دفاع العبيد عن الجلاد دائماً

رابط هذا التعليق

ايه الحكايه هواللي من خارج الامارات هم اللي هييجوا ونجتمع ولا ايه اين انتم ولا علشان النهارده اجازة كله تلاقيه قاعد على جنينة ولا بيشوي ماشي ننتظر للغد

والله يا ابو السيد نقسنا نعمل فريق حلو منتخب ولاعبكم بس غلى ارض محايده ايه رايك السلطنه

كليو انا مش من هنا خذي بايدي يا بنتي هو مين دفع لمين

رابط هذا التعليق

ايوة يا اعم ياسو حاضرين حدد المكان والزمان انا فى الشارقة ومعنديش مانع اجيلك ابو ظبي ولو حد عايزنعمل كار بوول

<span style='font-size:14pt;line-height:100%'>

مفيش حنفى

</span>

تأملات خايبة

رابط هذا التعليق

ياسو

فى انتظار رقم موبيلك فى رساله شخصيه

مع انك ماجبتش البسبوسه

يا وطنى : كل العصافير لها منازل

الا العصافير التى تحترف الحريه

فهى تموت خارج الأوطان

ـ نزار قبانى ـ

رابط هذا التعليق

ايوة يا اعم ياسو حاضرين حدد المكان والزمان انا فى الشارقة ومعنديش مانع اجيلك ابو ظبي ولو حد عايزنعمل كار بوول

homer احنا جيران !

يا ريت و الله لأحسن الواحد نسي العربي bnd5:: ..

كلنا وراك يا ياسو .. حدد المكان و الزمان و انا مستعد اروح اي امارة gt:

الماتش متباع

رابط هذا التعليق

بداية الزمان هيكون الخميس او الجمعه القادمين باذن الله

الزمان نحددة باكر الاثنين باذن الله لما نشوف باقي الاخوة رايهم ايه اظن لسه في حبايب كتير ما ابدوش رايهم

ننتظر لباكر باذن الله

طفشان وهومر ارسلت ليكم رقم المويايل على رساله خاصه

رابط هذا التعليق

انا موافق !

يوم الجمعة الجاي بعد الظهر ، و انا بأقترح طالما الاغلبية في الشارقة او دبي ، يا ريت يبقى المكان محايد : شارع الشيخ زايد (اول طريق ابو ظبي)

في كوفي شوب حلو اسمه French Connection على يمين شارع الشيخ زايد و انت رايح ابوظبي مقابل فندق Duset Dubai قبل اول Interchange (اول كوبري )

الكوفي شوب ده احسن مكان بيقدم كابتشينو في دبي ، و في اقتراح تاني : في قهوة اسمها الفيشاوي - طبعاً مش زي الفيشاوي بتاعتنا بس يعني .. جو مصري الى حد ما .

مكان الفيشاوي في ديرة على الشمال و انت رايح نفق الشندغة في منطقة الباراحة آخر دوار قبل النفق لف و ارجع ح تلاقيه على طول

لو حد عنده اقتراح تاني يا ريت يقدمه و مستني ردكم

ح اتصل بيك بكرة (الاثنين) الساعة 1:00 الظهر ( في البريك بتاعي ) يا رب يناسبك مع انى بعث لك تليفوني قبل كده و ما عبرتنيش !!

الماتش متباع

رابط هذا التعليق

انا موافق !

يوم الجمعة الجاي بعد الظهر ، و انا بأقترح طالما الاغلبية في الشارقة او دبي ، يا ريت يبقى المكان محايد : شارع الشيخ زايد (اول طريق ابو ظبي)

في كوفي شوب حلو اسمه French Connection على يمين شارع الشيخ زايد و انت رايح ابوظبي مقابل فندق Duset Dubai قبل اول Interchange (اول كوبري )

الكوفي شوب ده احسن مكان بيقدم كابتشينو في دبي ، و في اقتراح تاني : في قهوة اسمها الفيشاوي - طبعاً مش زي الفيشاوي بتاعتنا بس يعني .. جو مصري الى حد ما .

مكان الفيشاوي في ديرة على الشمال و انت رايح نفق الشندغة في منطقة الباراحة آخر دوار قبل النفق لف و ارجع ح تلاقيه على طول

لو حد عنده اقتراح تاني يا ريت يقدمه و مستني ردكم

ح اتصل بيك بكرة (الاثنين) الساعة 1:00 الظهر ( في البريك بتاعي ) يا رب يناسبك مع انى بعث لك تليفوني قبل كده و ما عبرتنيش !!

خلينا في اللي على الطريق وبيعمل كابتشينو ده حلو علشان ما اتوهش (الغريب اعمى ولو بصير)

انا ما عبرتكش fsh:: fsh:: اخص عليه اخص

مش عارف ايه الملابسات بس اكيد غير مقصوده يا طفشان يا اخويا ده انا بتنشق على حد مصري

ملحوقة

امير وهومر رايكم ايه في المكان

بالنسبة للزمان نخليه بعد العصر يعني احسن وبرضه كل الخيارات مفتوحه

تحياتي

رابط هذا التعليق

اى مكان صحرا ان كان او بستان

يبقى امان

الا فين ال French Connection دى

يعنى قبل ما نوصل جبل على ؟؟ ولا بعدها

لو ممكن تخلوا واحد يقف قدام الباب و معاه ورده حمرا hypr:

فهى تموت خارج الأوطان

ـ نزار قبانى ـ

رابط هذا التعليق

اى مكان صحرا ان كان او بستان

يبقى امان

الا فين ال French Connection دى

لو ممكن تخلوا واحد يقف قدام الباب و معاه ورده حمرا hypr:

المكان :

شارع الشيخ زايد في اتجاه ابو ظبي قبل ما توصل اول كوبري مقابل فندق Dusit Dubai

ملحوظة : الزم الشارع البطئ الموازي لشارع الشيخ زايد

جبل غالي عند سابع كوبري ، انا بأتكلم على اول كوبري يعني في نفس المكان اللي فيه ابراج الامارات و المركز التجاري العالمي

و ادي يا سيدي كل المعلومات عنه :

على الله يعجبكم !

انا ح ابعث لكم الموبيل بتاعي على رسالة شخصية

الماتش متباع

رابط هذا التعليق

جبل غالي عند سابع كوبري ، انا بأتكلم على اول كوبري يعني في نفس المكان اللي فيه ابراج الامارات و المركز التجاري العالمي

كده يبقى دخلنا دبى

دى مش ارض محايده hypr:

فهى تموت خارج الأوطان

ـ نزار قبانى ـ

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

• الموضوعات المشابهه

• 1
      مجرد تكلفة تجديد ترخيص البرمجيات يتطلب اكثر من عشرة آلاف جنيه مصري وتكلفة استضافة الموقع تتطلب مائة دولار سنويا موقع الذكاء الاصطناعي gemeni.google.com  كر لي اكثر من مرة ان الموقع مغلق لوفاة مؤسسه عادل ابوزيد لا مفر من توقف موقع محاورات او ربما التوصل الى برمجيات اخرى غير الinvision board  في انتظار تعقيبكم على هذه الرسالة
    • 1
      يمكن مشاركة الموضوع عن طريق الواتسآب بالإضافة ل ال تويتر و الفيسبوك و غيرها
    • 8
      أرجو تصفح موضوعات دعم النزاهة و مانيفستو محاربة الفساد و الموضوعات الشبيهة فى محاورات المصريين. بإختصار شديد لقد توحش الفساد فى مصر و تحول إلى أسطورة و كالعادة - على مر التاريخ - يتجنب الجميع مواجهة الأساطير. أرى أن نقتحم أسطورة الفساد و لا نجلس كالفلاح اللى غرق دراه (للبهوات الفلاح اللى غرق دراه هو الفلاح الذى أغرق الفيضان محصول الأذرة الخاص به) ننعى سوء الطالع و ننعى العجز أمام توحش الفساد . على مر التاريخ بدأت المعارك بدراسة العدو أولا .. مواجهة الأوبئة تبدأ دائما بدراسة المرض ن
    • 2
      شركة الإستضافة التي تستضيف موقعنا  رفعت سعر الإستضافة و تطلبه بالدولار  و لتجديد الإستضافة أنا مطالب بدفع ما يقرب من 10000 جنيه   و هذا ليس في إمكانيات و لا هو مقبول  دفع هذا المبلغ من أجل الحفاظ على موقع لا يهدف للربح جار دراسة البدائل الممكنة لإستمرارية محاورات المصريين  لا أفهم كيف يتم إصدار فواتير بالدولار على خدمة تقدم في مصر دعواتكم
    • 0
      صفحة جديدة فى تاريخ العلاقات المصرية-الروسية بدأت بمدينة الضبعة فى محافظة مطروح حيث شهد الرئيس عبدالفتاح العرض الصفحة
  • أضف...