اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الاخوة الافاضل لقد تناقلت الجرائد الالكترونية وبعض الجرائد المطبوعة قصة صعود محمد الامين اترككم مع قصة هذا الرجل تحياتى
    • 8
      تتبنى الأن بعض الصفحات الشبابية الثورية على فيسبوك حملة بإسم ( ديتول لإعلانات الفلول ) الحملة تدعو الشباب المؤمنين بفكرتها في جميع محافظات مصر إلى البدء الفوري في إزالة جميع ملصقات مرشحي الرئاسة المحسوبين على النظام السابق ( موسى وشفيق ) من على الجدران
    • 28
      أنا نفسي اعرف دلوقت مين الدوقرم اللي في اللجنة التشريعية اللي إقترح إن القانون مايبقاش قانون دستوري عشان كان أي محامي بتلاته ساغ هايطعن على دستوريتة ويُبطله .. فخلوه ضمن قوانين مباشرة الحقوق السياسية اللي بتنطبق على رجال الشرطة والقضاء والجيش اللي ممنوعين من ممارسة الحقوق السياسية زي الإنتخاب او الترشح طوال ما هما في الخدمة .. او المتهمين وعليهم احكام جنائية .. فالعفاريت زنقوا القانون ضمن قوانين مباشرة الحقوق السياسية وكل واحد تقلد مركز في حكومة المخلوع في العشر سنوات الماضبة فسيكون زي الناس الس
    • 3
      لإن معركة إنتخابات الرئاسة أخر فرصة لهم في الحياة ولأنهم أخدوا نوك آوت في الإنتخابات البرلمانية .. وبالتالي لو لا قدر الله نجح رئيس منهم واعني هنا شفيق او عمرو موسى .. يبقى ده هايكون بمثابة عودة الروح لهم .. أو على الأقل هدنه لحد ما الناس تنسى بلاويهم ولانني أؤمن بالديمقراطية وحرية الإختيار وإن الصندوق هو الفيصل .. لكن قبل كل ذلك لازم كل ده يكون على نضافة ما ينفعش أقوم بثورة نظافة .. وأبقى شايف قدامي بواقي قاذورات وأسكت واقول للناس حرية الإختيار ولأنه لا خلاف على إن عمرو موسى وأحمد شفيق
    • 2
      أنا عارف إن اهل المنصورة ... حلووووووووين ... وطعمين ...... وبغض النظر عن ده .. جدعان ويعرفوا الغث من السمين عشان كده عاوزينكم تشدوا حيلكم ... وتورونا شغلكم في توفيق عفاشة واللي معاه وتسقطوهم بالقاضية ... يعني عاوز النتيجة النهائية غنهم ياخدوا 5 أصوات بس ونجيب الخمسة دول ونعلقهم من رجليهم .. وكله بالديمقراطية
  • أضف...