اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

اخبار خفيفة

yasovinas

Recommended Posts

صباح الخير ياشباب اسمجوا لي ان انقل لكم ثلاث اخبار ظريفة لفتت نظري اليوم

الخبر الاول يقول :

احتجاجات لتاجيل اعدام قرده

الحكاية ايه يا جماعة ليه هيعدموا القرده اكيد مجرمين

الموضوع ان حديقة حيوان في فنلندا عايزة تجدد بيت القرود عندها فطبعا دورت على مكان تاني تنقل فيه الجماعه دول مش لاقيين !!!

ولا حتى في خيم الايواء السريع اللي عندنا

المهم قالوا خلاص بدل وجع الدماغ وعلىراي زكي قدرة (عادل ادهم ) الاصبع اللي يوجعني اقطعه الجماعه قررو يعدموا القرود دي فطبعا الناس اللي قلبها رهيف صعب عليها القرود المسكينة دي تتقتل فعملوا موقع على الانترنت يسجلوا استنكارهم ورفضهم لاعدام القرود وعجبي

يعني حتى ما حصلناش القرود

الخبر التاني بقى بيقول ايه

انتحار جماعي عبر الانترنت

7 اشخاص يابانيين (4ولادو3بنات ) يفترض انهم اتعرفوا على بعض عن طريق الانتنت قرروا ينتحروا انتحار جماعي فخدوا بعضهم في سيارة ووقفوا في موقف في قمة احد الجبال في منطقة مش عارف اسمها ايه وجابو لهم منقدين فحم ولعوهم وقفلوا السيراة تمام وكمان غطوها (مين بقى اللي غطاها؟؟؟؟)

وفضلوا يشموا ثاني اكسيد الكربون لغاية لما اتكيفوا وودعوا الدنيا

ايه رايكم تيجو نعملها

الخبر الثالث

واد عفريت عنده 15 سنة عمل مزاد على الانترنت لبيع اجهزة الكترونيه ولم من الهبل مبلغ 80الف دولار (تخيلوا 80الف دولار بقى بكام في مصر دلوقت)

والجميل انه اخذ الفلوس وراح يتفسح ليموزين بسواق وراح هو واصدقاءه فندق فخم في نيويورك ودلع نفسه

وشايفين البجاحه كل ما يعمل له مصيبه ولا يروح مكان يبعت للهبل اللي اخد فلوسهم عمل ايه بالفلوس

عيال ما لهاش حل

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest محمد ربيع
      0
      سلام عليكم جايلى شغل فى املج و عايز اعرف اخبار الايجار و المعيشة انا كنت فى الهفوف قبل كده ايجار عزاب 
    • 0
      مرصد الازهر : 31 ألفاً انضموا لـ«داعش» خلال العام الماضىأعلن مرصد الأزهر الشريف أن أعداد المقاتلين المنضمين لداعش، في سوريا والعراق طبقاً لأحدث التقارير الصادرة في ديسمبر 2015 عن مركز «صوفان جروب» الأميركي، بلغ 31 ألف مقاتل، ينتمون إلى 86 دولة عبر العالم. وكشف المرصد في دراسة له الخميس أن هناك أعداداً كبيرة من شباب أوروبا وأميركا انضموا للتنظيم للقتال بين صفوفه أو تقديم الدعم الفني والإعلامي واللوجيستي، مؤكداً أن أوروبا الغربية تحتل المرتبة الثالثة بين أكثر المناطق التي يخرج منها المنضمون إلى د
    • 0
      السلام عليكم كنت عايزة اعرف تفاصيل اكتر عن اراضى اﻻندلس فى التجمع الخامس ﻻنى عندى قطعتين هناك واخبار التراخيص اية و البناياريت جيرانا يعرفونا اكتر ونكون على تواصل
    • 8
      تحية طيبة اليكم بعضا من أخبار بلدنا الجميلة ويظهر انها أخبار .......تاهت فى المساحات الشاسعة من أخبار الدمار المنظم. فيديو 7....ترصد سرقة الرمال السوداء الغنية باليورانيوم بالبرلس. http://www.youtube.com/watch?v=gvgX6SnOXcQ
    • 7
      اتحفتنا امس جريدة الحرية لسان الحزب الحاكم بهذا الخبر استطلاع "بى بى سى": 82% من المصريين ينبذون جبهة "الإنقاذ" وما ان انتشر الخبر حتى بدء اتباع الاخوان بنشر الخبر الذى انتشر كالنار فى الهشيم واليوم ظهرت الحقيقية فاخرست السنتهم "بي بي سي": لم نقم باستطلاع حول شعبية جبهة الإنقاذ.. ولا نقوم بمثل هذه الاستطلاعات من الأساس - بوابة الأهرام
  • أضف...