اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      استمرارا لتنفيذ توجيهات الرئيس عبدالفتاح السيسى القائد الأعلى للقوات المسلحة بتعزيز كافة أوجه الدعم للأشقاء اعرض الصفحة
    • 0
      تنفيذا لتوجيهات الرئيس عبد الفتاح السيسى القائد الأعلى للقوات المسلحة باستمرار تقديم الدعم الفورى والإغاثة العرض الصفحة
    • 0
      الفاضلة سوزان جارتنا من بداية الدراسي و هي في أشغال شاقة مستمرة و شغالة كمان سواقة مخصوصة لإبنتها ريتا ، مفروض فعلا يكون في جايزة لأهالي تلامذة الثانوية. ظهرت النتيجة  و العمارة إمتلأت بأصوات الزغاريد
    • 3
      السلام عليكم انا مهندس مدني اعاني من مشاكل في الشركة التي اعمل بها في السعوديه ونصحني اصدقاء لي بشراء فيزا حره والعمل في ايا من شركات المقاولات المحترمه امثال بن لادن والخضري وغيرها فياريت تنصحوني اعمل ايه وانا معنديش اي خلفيه عن شراء فيزا حره او تمنها او من يبعها اوسعرها حاليا فهل عندكم معلومات تفيدني بيها في هذا الشأن ومن لديه تجربه فعليه وشكرا جزيلا
    • 4
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته اهلا بيكم اناعضوه جديده هنا بينكم انا عندي سؤال بسيط ياريت تجاوبونى انا كنت بسال عن فيزه العمل الحر هل ليها سن معين؟؟ انا والدي فوق ال65 هل ممكن يشتري فيزة عمل حر ويقيم في السعوديه بس طبعا موش بغرض الشغل بغرض الاقامه فقط ولا فيزة العمل الحر ليها سن معين؟؟ طيب لو موش يقدر علشان السن في اي فيزه تانيه يقدر يشتريها وتسمح لسنه بالاقامه ؟؟ انا سمعت ان في فيزه اسمها فيزة رجال اعمال او مسثتثمرين ممكن حد يكلمنى عنها ؟؟ ياريت تفيدونى بسرعه ولو اي حد عنده حل تانى يار
  • أضف...