اذهب الي المحتوي
ArabHosters
الكينج مجدى

تعاملات مؤسسات المقاولات فى السعوديه

Recommended Posts

هل يا جماعه تعامل نؤسسات المقاولات فى السعوديه كويس

وهل بيبقوا ملتزمين بمواعيد المرتبات

طبعا المؤسسات دى زى المقاول الباطن هنا فى مصر

انا جايلى عقد من مؤسسه وخايف جدا خاصه انى مش عارف اوصل لاى معلومات عنها خاااالص

شارك هذه المشاركه

رابط المشاركه

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• لو عايز تسافر السعوديه يامصرى لازم تشوف الملف ده

[u] خبر هام لكل راغبى السفر إلى السعوديه [/u] أخوانى نظرا للتدهور الشديد فى النواحى الأقتصاديه فى مصر يتسابق ملايين الشباب للسفر للدول العربيه وخصوصا السعوديه لكى يفتحوا لهم أبواب رزق جديده وللهروب من الوضع المأساوى فى مصر ولذلك قامت الشركات السعوديه بتقليل رواتب المصريين الراغبين فى القدوم حديثا فى كل المجالات نظرا لهذا السبب ولأسباب أخرى وليس الشركات فقط بل المصريين إيضا قللوا من أنفسهم وقيمتهم الحقيقيه التى يستحقونها ولذلك فكرت فى عمل بحث صغير جدا فى حدود وقت فراغى وأتمنى من كل شخص يق

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• زياره عمل متعدده 6 اشهر فى السعوديه

السلام عليكم تم اتفاق مع شركه فى السعوديه واعطت لى زياره متعدده 6 اشهر ومده الأقامه 30 يوما واول يوم دخلت فيه المملكه  مضيت على عقد مده سنه  وبعد خمس اشهر من العمل دون مشاكل. ولكن نظرا ل ظروف اوجبت ان انزل مصر  قدمت استقاله المشكله ان الشركه مصممه ان لازم اعطيها شهر كامل فى حين انى بقول لهم يوجد ظروف ارجو تقليل الشهر . الشركه رفضه ومصممه على شهر  وهدودونى ب  HR. وانا معى البسبور . انا حجزت على حسابى ونزلت . ما هو يمكن ان تفعله الشركه؟ ارجو الأفاده  

• لو سمحتم جايلي عقد عمل بشركه مقاولات بنجران السعوديه

محتاج اعرف اي معلومه عن افضل الطرق للسفر ازاي لنجران من مصر  وجو البلد ايه ومميزاتها وعيوبها  ارجو الافاده 

في موضوعات شخصية

• هل ينفع اخش السعوديه تاني ولا لا

السلام عليكم انا مصري سافرت لسعوديه 2011رجعت منها بس عن طريق اليمن هروب من كفيلي 2013 بسبب سوء المعامله ومكنش عاوز ينزلني وواخد جوازي المهم انا عاوز ارجع تاني وخايف ليكون مينفعش بسبب خروجي عن طريق اليمن وكفيلي مبلغ فيا هروب عاوز اعرف البلاغ دا مكن يسقط ولا ا وهل ينفع اخش تاني ولا ا رقم اقامتي 2309834600

في الملتقى العام لزوار محاورات المصريين

• ايهما افضل الامارات ام السعوديه ام مصر

السلام عليكم سبق طرح موضوعى من قيل للسفر الى السعوديه بفيزا حره ولكن جائنى عرض الى الامارات امن بمبلغ 2000 درهم و1000 اضافى وانا خريج ليسانس حقوق وانا اعمل بمجال الموارد البشريه لمده سنتان ولكن الظروف التى تمر بها مصر وهى لا تخفى على احدكم جعله جميع الشباب يفكر الى السفر الى الحليج وبلاد النفط ولكن اه اه اه ؟ هل السفر هو الحل وهل يمكن ان استقر فى احدى هذه البلاد كما يمكن فيما بعد استقدام زوجتى على هذه الفرص وهلى السفر حارج مصر هو حل للمشاكل ام يزيدها تعقيد هلى الامارات افضل ام السعودي

• اضف...