اذهب الي المحتوي
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• محاورات مشابهه

• ضبط ٢٤ طنا من اللحوم الفاسدة فى أشهر المطاعم و السوبر ماركت وأسماءهم هنا

كان نفسي من زمان يحصل الموضوع ده .. إن أي جزمة بيبيع حاجه فاسدة للناس يتشهر به وبمحله عشان يبقى عبرة لكل واحد ما عندوش ضمير ... ده طبعاً لا يغني عن العقوبة اللي لازم تكون قاسية

في حماية المستهلك - consumer support

• ما رأيك في مبادرة تسليم الأسلحة النارية التي أطلقتها وزارة الداخلية بالأمس ؟

الداخلية تصدر مبادرة لترخيص الاسلحة غير المرخصة للمواطنين أمنت بك يارب أنا مش عارف هما المسئولين مش بني أدمين برضوا زينا وعندهم مخ بيفكروا به ؟ ماشي بني أدمين وعندهم مخ بانية - متشوح يعني بالبيض والدقيق كمان - .... طب مش اللي عنده مخ لازم يعرف هو بيخاطب مين ... وهل قرارة أو مبادرتة ستصل إلى المتلقي ام لا ؟ يعني هما مين اللي معاهم أسلحة غير مرخصة في مصر دلوقت ؟ 1- المجرمين الأراري اللي هجموا على اقسام الشرطة .. وغالبا معظمهم مسجلين خطر ... وبالتالي هل تتوقعوا إن واحد منهم هايدخل على ال

في سياسة داخلية

• .... توكيل شراء الأسلحة للمخلوع....

بسم الله الرحمن الرحيم http://www.youtube.c...h?v=dUILkVk8Mkk http://www.youtube.c...h?v=dUILkVk8Mkkطيلة الــ 20 عاما الماضية .. قام مجلس الشعب المصري برئاسة فتحي سرور بمنح الرئيس المخلوع حسني مبارك توكيل (على بياض) لعقد شراء أسلحة للقوات المسلحة المصرية دون المرور على مجلس الشعب وذلك بحجة (سرية مصادر الأسلحة). وهنا نتسأل 1- المخابرات الأمريكية والفرنسية لديها العديد من المستندات التي تفيد تورط حسني مبارك + أبو غزالة في العديد من قضايا رشاوي وتزوير مستندات بيع وشراء منذ بداي

في محاربة الفساد

• قضية تهريب الأسلحة لحساب الكنيسة

أتخذ كثيرآ من نافخي النار بين مسلمي مصر و أقباطها من تلك الحادثة دليلهم الساطع حول أكذوبة تخزين الأقباط لأسلحة في كنائسهم و أديرتهم ... أينما كتبت جملة تحمل تهريب الأسلحة تجد مئات الصفحات تفتح لك علي مصراعيها تحمل تفاصيل وهمية و مشهيات طائفية .. بل بعضها تملكت منه "البجاحة" في نشر صور لترسانات اسلحة ذاكرآ بكل ثقة انها هدية اسرائيل الي الكنيسة المصرية كي تساعدها علي ذبح المسلمين ... استخفاف ما بعده استخاف بالعقول ... و بجاحة يحسدهم عليها غالبية المسئولين في بلدنا و هم المادة الخام للبجاحة نفسها

في القوانين والقضايا

• موضوع مخصص لمحاكمة الطبقة الفاسدة وحصر فسادهم

بدأوا بالمغربي وجرانه وعز والعادلي ورشيد محمد رشيد بس للأمانة ... في منهم ناس كانوا رجال أعمال كبار قبل الأنضمام للحزب زي المغربي وجرانة ورشيد وفيهم ناس كانوا شغالين مطبلاتيه ورا راقصات شارع الهرم ... هذه حقيقة .. وهو احمد هز ... أي حد بقى يقرا معلومات عن الأشكال دي واللي هاييجي غيرهم .. ينقلها في الموضوع ده أه .. هو أنا أصبت بمرض ستكهولوم وريال مدريد وبقيت أنسى ؟ .. ده أنا نسيت الزغلول الكبير أبو 70 مليار دولار ياما أنت كريم يارب والله شكل ربنا هايعوضني خير وهالعب بالفلوس لعب قاب

في سياسة داخلية

• اضف...