اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

النهاردة عيد ميلادي وعيد جوازي ... بس لي طلب صغير عندكم

Recommended Posts

النهاردة عيد ميلادي وعيد جوازي ... وسعيد جدا بوجودي معاكو في المنتدى الرائع الي كان ليه كل الفضل بعد الله سبحانه وتعالى في اعطاء النصيحة والمشورة ...المهم انا بقولكم مش عشان حد يقولي كل سنه وانت طيب انا ليا طلب عندكم بالمناسبة دي انكم جميعا تدعو لوالدي رحمه الله عليه الذى توفى من سنة وشهرين تقريبا ... ان يرحمه الله وغفر له ويعتقه من النار وان يجمعنا به يوم الدين في زمرة المؤمنين والصديقين يارب وان يصبرنا على فراقه فقد كان الاب والاخ والصديق ...رحمة الله عليك ياوالدي .

رابط هذا التعليق

النهاردة عيد ميلادي وعيد جوازي ... وسعيد جدا بوجودي معاكو في المنتدى الرائع الي كان ليه كل الفضل بعد الله سبحانه وتعالى في اعطاء النصيحة والمشورة ...المهم انا بقولكم مش عشان حد يقولي كل سنه وانت طيب انا ليا طلب عندكم بالمناسبة دي انكم جميعا تدعو لوالدي رحمه الله عليه الذى توفى من سنة وشهرين تقريبا ... ان يرحمه الله وغفر له ويعتقه من النار وان يجمعنا به يوم الدين في زمرة المؤمنين والصديقين يارب وان يصبرنا على فراقه فقد كان الاب والاخ والصديق ...رحمة الله عليك ياوالدي .

كل عام وانت بخير ويارب يدوووووووووم عليكم الايام وتكون ايام خير ان شاء الله

ورحمة الله علي والدك ووالدي الله يجمعهم في الجنه ان شاء الله

رابط هذا التعليق

كل عام وانت بخير ويارب يدوووووووووم عليكم الايام وتكون ايام خير ان شاء الله

ورحمة الله علي والدك ووالدي الله يجمعهم في الجنه ان شاء الله

بارك الله فيك اخي خالد ورحم الله والدي ووالدك وجمعنا واياهم على حوض الرسول المصطفى صلى الله عليه واله وسلم ... وكل عام وانتم بخير والاسرة الكريمة بمناسبة شهر رمضان الكريم .... على فكره كنت مستني ردك وكنت متوقع انو ييجي بنفس الاسلوب اللزيز المطمأن بتاعك دايما مثلا انك تقولي ..... عادي جداااااااا انشاء لله هيدخل الجنه وكلو هيبقى تمام متشلش هم خالص :happy: يالا كل سنه وانت طيب يا جميل .

رابط هذا التعليق

كل سنة وانتم طيبين ويارب دايما مع بعض ويخليلكو ولادكم وتفرحوا بيهم وربنا يرحم والدك وموتى المسلمين جميعا ويدخلهم فسيح جناته

تم تعديل بواسطة BerryBery
رابط هذا التعليق

السلام عليكم اخي الكريم م/ عمرو

دعائي للوالد رحمة الله

اللهم اجعل له من فوقه و من تحته و من أمامه و من خلفه و عن يمينه و عن يساره نورا من نورك يا نور السماوات و الأرض

امين يارب العالمين

و كل عام وانت بكل خير وسعادة وادام الله عليك الصحة والعافية

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • أضف...