اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

صورة اعجبتنى


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • الردود 1.2k
  • Created
  • اخر رد

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ه اسكندرية اصلا جميلة فاضافت جمالا للشتاء

Posted Images

  • 10 months later...

FB_IMG_1459081120552.jpg

 

الإنسان اصله زبادي ...

هههه

رابط المشاركه
شارك

12039749_970291466395090_580063195759215

راكب بتصور سلفى مع خاطف الطيارة المصرية 

... لا عزاء للشامتين في بلادهم 

على رأي المثل :  طلع نقبك على شونة 

رابط المشاركه
شارك
في 3/29/2016 at 17:53, tarek hassan said:

12039749_970291466395090_580063195759215

راكب بتصور سلفى مع خاطف الطيارة المصرية 

.... لا عزاء للشامتين في بلادهم 

على رأي المثل :  طلع نقبك على شونة 

و اللهِ تُحفة 

الخاطف شكله خايف 

والمخطوف بيهرج وكأنه بيقول :

شكلي حلو وانا مخطوف ؟

 

رابط المشاركه
شارك

صورة اليوم

========

12472340_10208940748901172_6913656193066

إنها المضيفة التى أشرفت على نزول اول 55 من الركاب المختطفين

انتظرت حتى خرجوا جميعا واطمأنت على أمانهم

ثم عادت بكل شجاعة ورباطة جأش إلى داخل الطائرة لتواجه الموقف مع زملائها

ألفين سلام وتحية .. لشجاعتك يا بهية

بنت بلدى .. اللى بميت راجل من اللى ما يصدقوا يلاقوا مصيبة عشان يشبعوا فيها لطم

رابط المشاركه
شارك
2 دقائق مضت, أبو محمد said:

صورة اليوم

========

12472340_10208940748901172_6913656193066

إنها المضيفة التى أشرفت على نزول اول 55 من الركاب المختطفين

انتظرت حتى خرجوا جميعا واطمأنت على أمانهم

ثم عادت بكل شجاعة ورباطة جأش إلى داخل الطائرة لتواجه الموقف مع زملائها

ألفين سلام وتحية .. لشجاعتك يا بهية

بنت بلدى .. اللى بميت راجل من اللى ما يصدقوا يلاقوا مصيبة عشان يشبعوا فيها لطم

وده الشئ لزوم الشئ .. لكى تكتمل الصورة

فيديو للدكتور ابراهيم سماحة (الذى اتُّهِم بالخطأ بأنه مختطف الطائرة)

الفيديو لدى وصوله إلى أرض الوطن

نشوف المصريين الحقيقيين داخل الطائرة كانوا عاملين إيه

ونشوف احد المصريين المحترمين ورد فعله على الخطأ الذى ارتكب فى حقه

ونقارن باولاد ام دجدج الندابة اللى ما بيصدقوا يمسكوا أى سلبية للمتاجرة بيها

 

رابط المشاركه
شارك
50 دقائق مضت, أبو محمد said:

صورة اليوم

========

12472340_10208940748901172_6913656193066

إنها المضيفة التى أشرفت على نزول اول 55 من الركاب المختطفين

انتظرت حتى خرجوا جميعا واطمأنت على أمانهم

ثم عادت بكل شجاعة ورباطة جأش إلى داخل الطائرة لتواجه الموقف مع زملائها

ألفين سلام وتحية .. لشجاعتك يا بهية

بنت بلدى .. اللى بميت راجل من اللى ما يصدقوا يلاقوا مصيبة عشان يشبعوا فيها لطم

صور وفيديو لمضيفة "بهية" أخرى

رصدتها صحيفة الـ Mirror البريطانية تحت مانشيت يشيد بشجاعتها

مانشيت هيجيب شلل لام دجدج وولادها .. لأنه أحسن دعاية لمصر

EgyptAir plane hijack: Brave air hostess hugs freed hostage before returning to jet instead of making freedom bid

رابط المشاركه
شارك
  • 3 months later...

FB_IMG_1467815264302.jpg

عن الأدب

عن الزوق

عن الحياء

هكذا تكون اخلاق الرؤساء

رابط المشاركه
شارك
  • 2 months later...
  • 11 months later...
  • 2 years later...

FB_IMG_1590157912834.jpg.19634453315ff4430718ff8a79d234b1.jpgمخ

اكيد ربنا اعطاك هذا المجد وهذا الذكر لانك اتقنت عملك 

وربنا اعطاك الشهادة لانك اخلصت له وتمنتها 

النظرة لها معنى وانت قيمة ..... ولو لم تكن قيمة كبيرة لما تجمع عليك كل هذا العدد وكل هذا الغل والحقد والكراهية من قلوب سوداء تضمر الشر لكل البشرية فالكل عندهم كفار حلال اموالهم ودماءهم  

رابط المشاركه
شارك

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • محاورات مشابهه

    • قصة..........اعجبتنى

      تروى هذه القصه عن احد اشراف مكه القدماء كان حاضر البديهه ومولعا بالالغاز ودائما ما يمتحن من حوله ويضع جوائز لمن يصلون الى الحلول كان الشريف في احد ايام الشتاء البارده سائرا ومعه مجموعه من تجار البلد فصادف في طريقه ((سقا )) تناثر الماء على ملابسه فاشفق عليه وساله بطريقه غامضه (( ثلاثه وثلاثه وثلاثه الا يكفين عن ثلاثه ؟ )) وكان السقا لماحا فأجاب (( لا ..... ادين دينا وأوفي دينا وارمي في البحر )) فقال الشريف لا تبع برخيص فاجاب السقا لا توصي حريص فلما ذهب السقا قال الشريف لم حوله ما ذا

      في أدب و شعر و قراءات

    • كلام عجبنى و ارقام اعجبتنى اكثر ..يا ترى ينفع نعمل كده؟

      اليابان أد إية البلد دي جميلة فعلا أنا بحبها وبحب ثقافتها وبحب فنها وبحب كمان ناسها والطبيعة اللي فيها ونفسي أعيش فيها وأبدأ من هناك ممكن ناس تهاجمني وتقوللي فين الإنتماء للوطن مصر حبيبتي أنا بحب مصر ياااااااه مصر دي إحساس تاني مهما قلت أو حاولت مش حد يقدر يحس قد اللي أنا حاسه مش حد يقدر يحس جو الغيمة والمطرة في حواري مصر الضيقة ولا الهوا لما يسقّع مرة واحدة ويقول الشتا إبتدا بص في عنين العيال أو أي بنت مصرية في روحها دفا وحنان الطبيعة في مصر بتعيش جنبنا بتحس بينا الفرح و

      في موضوعات شخصية

    • كلمات اعجبتنى

      كلمات أعجبتني -------------------------------------------------------------------------------- من عجائب الشمس إنها ما زالت تشرق على الأغنياء والفقراء على حد سواء : إذا انتظرت " الـحـظ " فقد يأتيك يومًا ولكن قد !!تكون غير موجود : !! الخيانة .. سلاح في يد الضعفاء لا يقتل إلا الأقوياء : !!الـحــب مثل الحية لينه الملمس والسم النافع في جوفها : !! الـحــب كـ الإبرة له عين وله وخزات تدمي : !! الدنيا يهوى إليها الجاهل ويحذرها ذو اللب العاقل : !! قد تنسى من شاركك الضحك لكنك لن تنسى

      في موضوعات خفيفة

    • صوره اعجبتنى لبوش

      السلام عليكم الصوره دى مقتبسه من جريده الشعب وعجبتنى فاردت ان اعرضها عليكم وقام بتصميمها احد النشطين ضد الحرب فهى صوره لوجه بوش عن طريق تجميع صور الجنود الامريكيين القتلى على طريقة فن الموزاييك ارجو ان تعجب حضراتكم يمكن مشاهده الصوره اكثر وضوحا عند تكبيرها وذلك من موقعها على جريده الشعب على الوب www.alshaab.com

      في معرض الصور


×
×
  • اضف...