اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

حسان يعلن ترشحه لانتخابات مجلس الشعب القادمة


Recommended Posts

السلام عليكم

أستاذ إسلام أتمنى أن تكون محايد في عرض مواضيعك خصوصا عن السلفيين

حضرتك لو تفتكر ومازلت اي موضوع في اي مكان بيتكلم عن السفيين نجده موجود باسمك هنا حتى قبل التأكد من صحة الخبر

حقيقي من يقول ان السلفيين غير موجودين في الشارع كمن يقول للشمس غير موجودة في وضح النهار

اخي اسلام ارجوا ان تكون محايد في مواضيعك عن السلفيين لان حضرتك جاي عليهم بالاوي وواضح جدا جدا في موضوعاتك

شكرا لك

يا اخي ده انا بقالي حوالي شهر ونصف لم ادخل المنتدي الا قليل ورغم ذلك المنتدي كان مليىء بمواضيع عن السلفيين ولم تاخذ بالك لكن اخذت بالك من مواضيعي فقط

خد عندك عشان ماتفتكرش اني متبني قضية الهجوم علي السلفيين

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=120682

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=120883

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=120549

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=120240

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=120305

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=120010

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=120151

مواضيع تصب في مصلحة السلفيين انا كاتبها

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=119215

http://www.egyptiantalks.org/invb/index.php?showtopic=118700&st=0&p=717127&fromsearch=1entry717127

عرفت اني محايد ولا محتاج تاني

عموما انا هامشي بالمثل اللي بيقول

لا ترأع الدايب ولا تعاتب الخايب بعد كده في كل المواضيع وعشان ترتاح حضرتك

رابط المشاركه
شارك
لا ترأع الدايب ولا تعاتب الخايب

مشكور يأخي على ذوقك

المفروض انك فاهم انك او غيرك مش مقصود بالكلام ده لان مش انا اللي اجرح في اللي قصادي سأطبق المثل ولا يعني ذلك تجريحي في احد

حاجة تخصني انا وانت او غيرك مالكش دعوة بها

رابط المشاركه
شارك

هو محمد حسان اختلف مع السلفيين وتبرأ من فتاوي التعاطي مع الديمقراطية

يا ريت يوضح لنا مفهومه الجديد عن الانتخابات والديمقراطية قبل ما يرشح نفسه في الانتخابات القادمة

السلام عليكم

اخى الحبيب إسلام

تذكرت النكته الاتيه بعد قراءه موضوعك

تم عمل مسابقه لإصطياد ثعلب بين امريكى و فرنسى و الثالث مصرى أمن دوله

اصطاد الامريكى و الفرنسى ثعلبين و غاب المصرى فبحثوا عنه وجدوه ممسكا بأرنب

و يقوم بتعذيبه قائلا له ..قول انا تعلب :P ..قول انا تعلب

محمد حسان و كما سمعته بأذنى قال انه لن يرشح نفسه لاى منصب سياسى و انه متفرغ للدعوه

و كذلك اكد كل الاخوه الكرام فلماذا هذا الإصرار منك على المخالفه

و إفتراض انه إختلف مع السلفيين

ليس فقط و تريد منه التبرأ من فتاوى الديمقراطيه و توضيح مفهومه الجديدعن الانتخابات

كلها أسئله ليست ذات محل ووجود هنا لأن الرجل لن يرشح نفسه كما قال

فلماذا الإصرار على أنه تعلب مع إنه ارنب ;) .

تم تعديل بواسطة abaomar
رابط المشاركه
شارك

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زوار
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • اضف...