اذهب إلى المحتوى
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

سوبر ماركت قملاية لأجود انواع القمل البلدي


shahd

Recommended Posts

قرررب وشوف

عايز شعرك يطول

سوبر ماركت قملاية

يلبي مطلبكم

وداعا للصلع

وداعا للشعر القصير

اهلا بالشعر الغزير

اهلا بالشعر الطويل

..................

سمعت الخبر لأول مرة وكانت الصاعقة

قمل يباع في الاسواق

نعم!!

قمل !! قمل

ايوة قمــــــل

ليه يعني ؟!

قال ايه !!

بيفتح المسامات

ويطول الشعر

لالا.. مش ممكن ّ!! دي اكيد اوشعااات؟!

اممممممم

مابدهاش يابت ياشهد

جايز تلاقي حاجة

وعلى راي المثل

مافيش شعر من غير قمل

فبحثت في دهاليز وحواري الأنترنت

ده على اساس ان الموضوع مالوش اساس من الصحة

ايه ده؟؟

دي الحكاية طلعت جد .. !!

الـ 6 قملات بتتباع بـ 150 ريال سعودي

ياحلاوة ياولاد

150 في ست قملات

واحنا عندنا 150 بحوالي 6000 ريال يمني تقريبا

طب ما استوردكام كيلو اكوم بيهم نفسي

دي ثروة ياجدعان؟؟!!

لكن في مشكلة في الموضوع

ياترى القمل ده بلدي ولا مستورد

وهل هناك فرق في التسعيرة؟؟

ماهو ده مشروع العمر

يعني ادخل فيه وافشل؟؟

ما انا لازم اعرف راسي من... قملي

ولا على ايه؟ استيراد ايه وتعب قلب ايه

مصاريف شحن ومش عارف ايه

ومشوار تاكسي لحاد المطار

وياعالم القمل من دماغ مين؟

ولا يمكن يضحكوا عليا ويطلع القمل من دماغ قرد مثلاً؟؟!

ماهو مش كل القمل زي بعضه

ولا كل دماغ يتاخد قملة

عشان كده قررت اني افتح اكبر سوبر ماركت

قمل بلدي

واسميه سوبر ماركت قملاية لأجود انواع القمل البلدي

زورونا ........تهرشوا شعركم

ملحوظة: اعلنت مصادر قملية موثوقه عن وصول القمل الهندي الى ارض اليمن ؟؟!!

حيث خابت امالنا في بيع القمل البلدي ....

هو يعني القملة في شعر ..... عجبه

رابط هذا التعليق
شارك

الموضوع ده كان اتقال من يجي سنتين تلاتة وجابوا الدكاترة واخصائي علم النفس والاجتماع

وتوك شو رايح وتوك شو جاي وفي الاخر

قالوا ان الكلام ده كله اوشاعات و في الهجايس

ثم ان ده شئ مؤرف جدا تخيل بقي واحد في شعره سته امليات

دا الواحد في شعره امليه واحدة وبيلف حوليين نفسه ومش نافع معاها لاسيد ولا جاز من عند البقال

ونولني الفلاية العاج

رابط هذا التعليق
شارك

الموضوع ده كان اتقال من يجي سنتين تلاتة وجابوا الدكاترة واخصائي علم النفس والاجتماع

وتوك شو رايح وتوك شو جاي وفي الاخر

قالوا ان الكلام ده كله اوشاعات و في الهجايس

ثم ان ده شئ مؤرف جدا تخيل بقي واحد في شعره سته امليات

دا الواحد في شعره امليه واحدة وبيلف حوليين نفسه ومش نافع معاها لاسيد ولا جاز من عند البقال

ونولني الفلاية العاج

رمضان كريم استاذ ابو محمد ..الموضوع لسه بيتقال وفي ناس للأسف بتصدق وبتسعمل القرف ده بجد.. امال انا ايه اللي مجنني...

ده بيتباع في محلات عيني عينك .. انا عارفة الناس دي بتفكر ازاي

رابط هذا التعليق
شارك

ان شاالله ماطول انا اجيبه بلاطة ارحم من القرف ده

حرام عليكم راسى فارت عليا اكتب ازاى دلوقت ياريتنى ماقريته

اعتقد ان طول الشعر وقصره هرمونات تتحكم فيه زى الطول القامة والسمنة والنحافة يعنى ممكن علاجه

لكن مش بالشكل ده ولو نظرنا للاطفال المتسولين وفى الاحياء التى تحت خط الفقر تلاقى شعر قصير منكوش

والمعروف انه تحته بلاوى لقلة النظافة يعنى لو الكلام ده صحيح يبقى الناس دى عندها ثروة قومية

رابط هذا التعليق
شارك

ان شاالله ماطول انا اجيبه بلاطة ارحم من القرف ده

حرام عليكم راسى فارت عليا اكتب ازاى دلوقت ياريتنى ماقريته

اعتقد ان طول الشعر وقصره هرمونات تتحكم فيه زى الطول القامة والسمنة والنحافة يعنى ممكن علاجه

لكن مش بالشكل ده ولو نظرنا للاطفال المتسولين وفى الاحياء التى تحت خط الفقر تلاقى شعر قصير منكوش

والمعروف انه تحته بلاوى لقلة النظافة يعنى لو الكلام ده صحيح يبقى الناس دى عندها ثروة قومية

اختي العزيزة رمضان كريم اولا وسوري لو كنت ضايقتك بقرائة موضوعي..

بس اللي انا كاتباه مش معناه اني مع اللي بيحصل ده .. ده مجرد موضوع ساخر لا اكثر ولا اقل

اعتذر مرة اخرى ...

رابط هذا التعليق
شارك

ان شاالله ماطول انا اجيبه بلاطة ارحم من القرف ده

حرام عليكم راسى فارت عليا اكتب ازاى دلوقت ياريتنى ماقريته

اعتقد ان طول الشعر وقصره هرمونات تتحكم فيه زى الطول القامة والسمنة والنحافة يعنى ممكن علاجه

لكن مش بالشكل ده ولو نظرنا للاطفال المتسولين وفى الاحياء التى تحت خط الفقر تلاقى شعر قصير منكوش

والمعروف انه تحته بلاوى لقلة النظافة يعنى لو الكلام ده صحيح يبقى الناس دى عندها ثروة قومية

اختي العزيزة رمضان كريم اولا وسوري لو كنت ضايقتك بقرائة موضوعي..

بس اللي انا كاتباه مش معناه اني مع اللي بيحصل ده .. ده مجرد موضوع ساخر لا اكثر ولا اقل

اعتذر مرة اخرى ...

الله اكرم ولاداعى لللاعتذار بس عاوزة اعرف الموضوع ده حقيقى بجد ولا دعابة

كل سنة وحضرتك طيبة

رابط هذا التعليق
شارك

ان شاالله ماطول انا اجيبه بلاطة ارحم من القرف ده

حرام عليكم راسى فارت عليا اكتب ازاى دلوقت ياريتنى ماقريته

اعتقد ان طول الشعر وقصره هرمونات تتحكم فيه زى الطول القامة والسمنة والنحافة يعنى ممكن علاجه

لكن مش بالشكل ده ولو نظرنا للاطفال المتسولين وفى الاحياء التى تحت خط الفقر تلاقى شعر قصير منكوش

والمعروف انه تحته بلاوى لقلة النظافة يعنى لو الكلام ده صحيح يبقى الناس دى عندها ثروة قومية

اختي العزيزة رمضان كريم اولا وسوري لو كنت ضايقتك بقرائة موضوعي..

بس اللي انا كاتباه مش معناه اني مع اللي بيحصل ده .. ده مجرد موضوع ساخر لا اكثر ولا اقل

اعتذر مرة اخرى ...

الله اكرم ولاداعى لللاعتذار بس عاوزة اعرف الموضوع ده حقيقى بجد ولا دعابة

كل سنة وحضرتك طيبة

وحضرتك طيبة وفي خير وسعاده ..لا يا ستي حقيقي مش دعابة ماهو ده الغريب ان في ناس مهتمة وبتدور .. وحاجة عجب!! تم تعديل بواسطة شهد
رابط هذا التعليق
شارك

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

    لايوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة

  • محاورات مشابهه

    • لماذا عرض هؤلاء الوطن للبيع فى الهايبر ماركت؟

      حول هؤلاء الإسلام إلى أيدولوجيا.. فجموده وعلبوه ورفضوا تقبل الآخر ولجأوا للذبح والقتل على الهوية لماذا عرض هؤلاء الوطن للبيع فى الهايبر ماركت؟  الأربعاء 18 نوفمبر 2020 1   فى قصة للأديب الروسى العالمى فيدور ديستوفسكى أن السيد المسيح ظهر فجأة فى مدينة أشبيلية.. فترك المصلون الكنائس.. وكفوا عن صناديق النذور.. وأقلعوا عن طلب البركة من الكرادلة.. وخرجوا كلهم  لاستقبال المسيح على أطراف البلدة.      وقتها غضب كاهن الكني

      في مختارات من الصحف

    • ادنى انواع الفقه....و أرخص انواع الفكر...واسواء انواع المعتقد..فقه الجهاد

      الجهاد عند المسلمين بالوراثة في الفقه الاسلامي نوعين جهاد الدفع.....وهو انك تجاهد ناس جايين عايزين يحتلوا بلدك مثلا....و ده حق اصيل مشروع ومنطقي   لكن النوع التاني من الجهاد هو المشكلة المضحكة الحقيقة  ?  جهاد الطلب!!!!! وهو ببساطة انك مثلا تروح ترزل و تتسنكح على بلد تانيه (غير معادية لك) وتروح تحتلها بهدف نشر الدين    اللي هو اللي اسمه البلطجة في قاموس الكلمات الحالي   فقه جهاد الطلب باب فقهي ضخم......وفيه كتب كتيييييييييير بتتكلم فيه حبا او ذما

      في هدى الإسلام

    • في حد فتح سوبر ماركت قبل كدا ؟

      السلام عليكم ايها الساده و السيدات الافاضل هل في حد فتح سوبر ماركت قبل كدا يقولنا خبرته في الموضوع ده ؟

      في موضوعات شخصية

    • جميع انواع صوص المكرونات......ماعدااااااالباشاميل

      سيدات المنتدى الكرام بعد التحية هه هه هه (وش واحدة بتنهج وعاوزة تستريح) اوعن كده لما اقعد شوية احسن تعبت وربنا بصوا بقى عساسيل (وش ابلة فضيلة) احنا لازم ننشط المطبخ شوية احسن شكلنا بقى وحش قوووى قدام المذكر السالم اتسربت مستندات انهم بيقولوا ان احنا مالناش فى الطبخ يرضيكن كده يعنى؟؟؟؟ :protest: انا عاوزا بعد اذنكن كل واحدة تقوللى هى بتعمل صوص المكرونة اذاى وبانواعه يعنى فيه صوص احمر وده العادى اللى كلنا بنعمله انا بقى اكتشفت بعد العمر ده كله انى مش بعرف اعمله

      في المطبخ

    • اروع انواع التشطيبات والافكار

      الاخوه الاحباب اعضاء المنتدى اليكم بعض وصور لانواع التشطيبات ارجو ان تنال اعجابكم تقبلوا تحياتي

      في مسائل إقتصادية - economic issues

×
×
  • أضف...