اذهب الي المحتوي
إنشاء باب جديد بعنوان سد النهضة الإثيوبي لكل الموضوعات المتعلقة بسد النهضة ×

شعر صعيدي....مذاق مختلف

Recommended Posts

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

دي اسمها....حظك كده

استغربت من فكرتها..

الشاب اللي عدي علي قلبه ناس كتير....ممكن يوصل لمرحلة...ان القلب...يصدي!!!

http://www.youtube.com/watch?v=euVQRZXubTI

مساااكم امسية....صعيدية...ع المصطبة

رابط المشاركه

شكلي هكرهه...هوشام دوت

دي اسمها

"انطردي الان من الجدول"

كلماتها قاسية جدا...بس غالبا حد كان داس علي رجله جامد....و الاغلب ان الشابة اكيد رزعت الباب في وشه اوي

بس برضه قاسية جدا

http://www.youtube.com/watch?v=8kDlSaDDt80&feature=player_embedded

طيب

:protest:

رابط المشاركه
  • 9 years later...

أنا من أشد المعجبين بالشاعر هشام الجخ  و لا أعرف كيف لم ألتفت لهذا الموضوع من قبل 

تصفحت يوتيوب الآن  هناك ربما المئات من الروابط لقصائد هشام الجخ  ليتنا نصل ديوان مرتب للشاعر هشام الجخ

رابط المشاركه

انشئ حساب جديد او قم بتسجيل دخولك لتتمكن من اضافه تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل ؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • محاورات مشابهه

• يوم مختلف فعلا.

مساء الخير وكل سنة وحضراتكم كل الجمع الجميل بخير وسعادة ..ها انا أعود بعد غيبة  شهر رمضان .    دائما هي لديها مايشغلها منذ صباها وهي تجيد أن تشغل نغسها ، مرت عليها السنون وتركتت بصماتها عليها وعلى حياتها ؛لكنها دوما راضية وفي انتظار دائم للأجمل.ما هو؟ لا تدري ولكنها متيقنة أنه شيء جميل وكفى.   جاء شهر رمضان وكالعادة منذ سنوات عاشت كل روحنياته كما ينبغي فهي غير مطالبة بأي التزامات كل من كان يشغل غادر حيث حياته وشأنه..والله يبارك في المطاعم والدليفري. آخر يوم تناولت الإفطار ولم تكن

في موضوعات شخصية

• حرق مقرات امن الدولة له مدلول مختلف .... التوثيق الاسلامي

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته اما شفت حرق ملفات امن الدولة ، طبعا فرحنا ان الظلم ليه اخر ، و ربنا قادر يذل الطغاة بس برضو تفكير اخر جيه في بالي ، ان الاوراق دي سهل تتحرق في ساعة واحدة و ان الورق مش بيثبت شئ يعني مثلا اما يتحرق مقرات الشهر العقاري مثلا ده معناه ان مفيش ملكية لحد و ان بقي بيوت الناس حيبقي ملهاش صاحب التعقيدات و الاجراءات الحكومية المعقدة عشان الواحد يوصل الكهرباء و المية و الغاز طيب هل ممكن نتعامل بدون ورق تماما ؟ طيب هو الورق فعلا له قدرة علي اثبات الملكية ، يعني

في موضوعات جادة

• الاسم العربى فى الاقامه مختلف عن الانجليزى

السلام عليكم انا الحمد لله استلمت اقامتى لكن فى مشكله ان الاسم العربى مش مكتوب اللقب لكن نكتوب فى الانجليزى فهل الموضوع ده يعمل مشكله مع البنك والمرور والاستقدام شكرا

في المغتربين المصريين - egyptian expatriates

• هل تقبل طلبات الهجره في حالة ان تكون مجال الخبره العمليه مختلف عن مجال الدراسه الجامعيه ؟

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته. اخواني دي اول مشاركه ليا في المنتدي, انا بادخل كتير و اقرأ الموضوعات المختلفه الخاصه بباب الهجره الي كندا. انا حاصل على بكالريوس تربيه رياضيه لكن مجال عملي وخبرتي في مجال تكنولوجيا المعلومات حوالي 8 سنوات من الخبره العمليه وكمان الخبره مدعمه بكورسات وشهادات دوليه. ليا سؤال و للاسف ماقدرتش الاقي له اجابه واضحه و صريحه و مؤكده. وسؤالي هو: هل سيتم قبول طلبي للهجره من حيث ان مجال عملي وخبرتي في مجال غير مجال دراستي الجامعيه الاكاديميه ؟ ام سيتم رفض الطلب لهذا الس

في الحياة و الهجرة إلى كندا life and immigration to Canada

• نظرة قريبة لشخص مختلف-د/حازم عبد العظيم وزير الاتصالات الجديد

حازم عبد العظيم وزير الاتصالات وناشط تويتر الذي شارك في الثورة ورفع علامة النصر بجوار سيارة أمن مركزي محترقة كتب ــ أحمد سمير: وصف وزير الاتصالات الجديد الدكتور حازم عبد العظيم حركة المحافظين الأخيرة بـ” الملطوطين “وعبر عن دعمه لمليونية القصاص في 8 يوليو، مؤكدا أن مواقف جماعة الإخوان الأخيرة أفقدتها الكثير. هذا ما كشفه حساب حازم عبد العظيم على موقع التواصل الاجتماعي تويتر. وعبر الوزير يوم الجمعة 8 يوليو عن أسفه لعدم تمكنه من النزول للتحرير فكتب “هاتجنن أني مش في التحرير.. عايز أط

في سياسة داخلية

• اضف...