اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 56
      هل حقا الحشيش غير ضار بالصحه؟ وهل لا يعتبر من المواد المخدره !! قد يبدو سؤالى هذا غريبا واسمحوا لى اعتذر عنه لو بدا فجا للبعض لكن غاية ما هنالك انى كنت اقرا قصه للكاتب : خيرى شلبى وتدور معظم احداثها فى عالم متعاطى الحشيش .. والروايه تحاول ان تعبر عن بعض الاوضاع فى مصر خلال فترة الحكم الناصرى و ما بعده فى عجاله .. ومن ضمن ما تتهكم عليه الاحداث سقوط الحشيش كمخدر حبّوب -الروايه لا تصفه انه مخدر بل انه كيف و مزاج- كل وظيفته ان يشاغب عقول المصريين !! و ان هذا المخدر المسكين سقط اما هجوم الانفتاح
    • 187
      صباح الورد والياسمين علي عيون احلي موهوبات وموهوبين.... :) الحقيقه أولا يجب علي الأعتراف بأن لولا تشجيع فولانه الغاليه ..لم أكن لإستطيع فتح توبيك يعبر عن رغبتنا جميعا في إظهار مالدينا من هوايات ومواهب دفينه ...تحت مسؤوليات الأولاد والأبهات وطلباتهم التي لا تنتهي.... اتمني أن يكون هذا التوبيك ..شاهد ودليل قوي علي اننا نملك مواهب جميله وهوايات نمارسها في أوقات فراغنا( هوة فين وقت الفراغ ده )؟؟؟ نفسي حد ينزل يناديه من النادي ( مكسوفه اقول القهوة :D أنا أهو أتشجعت وهابتدي أول عرض لعجينه السير
    • 0
      من فترة للتانية بتفرج على اعلانات سيراميكا رويال وكل ما اشوف اعلان استغرب اكتر من الاعلان الى بعدة الموضه اليومين دول هو ظهور مهند بطل مسلسل نور فى الاعلانات مع شوية حركات مش فاهم اية المقصدود منها نفسى اعرف فين السيراميك فى الاعلان سورى فى اللفظ بس حاسس انها اعلانات تخاطب الغريزة خلاص خلصت
    • 6
      مساء الخير عليكم جميعا من فضلكم كنت عاوزة اسال عن اسعار تركيب البورسلين والسيراميك الان في مصر ’ وهل فعلا الصنايعية الشاطرين في البورسلين هم بتوع الرخام.لاني كنتعاوزة اركب سيراميك وبورسلين ده الصيف بس مش لاقين صنايعية شاطرين و كمان اسعارهم عالي وهل لو استنيت للشتاء اسعارهم ح تقل مع العلم طبعا ان كل حاجة حولينا بتزيد :rolleyes: . ياريت اللي عنده خلفية عن أي جزء مرتبط بالموضوع يشركنا ياريت bv:-
    • 10
      السلام عليكم ورحمة الله وبركاته لو سمحتو ياجماعة حد يعرف إيه أسعار السيراميك دلوقت في مصر وخاصة كليوباترا عيزة اعرف سعر الفرز الأول والتاني والتالت.. السيراميك بس مش البورسلين وكنت سمعت كمان عن سيراميك زي الباركيه.. ممكن اعرف ايه نظام اسعاره وبيتباع فين وجزاكم الله خيرا
  • أضف...