اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 7
      السلام عليكم ياريت حد يفيدنى ويعرفنى اذا كان ورقى دخل القنصليه ولا لسه لانى اللى اعرفه ان الورق اما يدخل بيفضل 3 ايام بس لكن هو اتأخر وانا حجزت تذكره الطيران على اساس انه هيخلص بسرعه بس خايفه اكون اتسرعت ممكن حد يقولى الموقع ادخل عليه ازاى
    • 2
      بكره ان شاء المولى عز وجل ماتس الاهلى والزمالك واذا فجأة الاقى واحد حبيبى من زمان يتصل بى ويقولى لابد ان تأتى لكى تتفرج على الماتش معانا قولت له تمام بس انت عارف انى زملكاوى ومش شاهر زملكاويتى ومش بشهرها بس الا فى حالة ماتشات الاهلى والزمالك لانى عادة بتفرج عليها لوحدى فى البيت علشان انفعل زى ما انا عاوز قلى نوووووووووووووووووووو انت هتيجى تحضر الماتش لكن مش هتشجع الزمالك ولا هتنفعل هتقعد تقول الله لعبه حلوه الله لعبه جميله وبس لكن مافيش انفعال قولته لا ياعم دى كده فرده وانا م
    • 5
      رجاء اللى يعرف بس وعنده خبرة يقولى انا بجد محتاج انفذ الفكرة دى  لما فكرت فيها قولت نعملها زى جمعية تعاونية ولما روحت سألت لقيت ماينفعش لان ليها نظام تانى  المهم انى عندى فكرة بسيطة وهى زى الجمعية العادية ان كل مشترك يدفع مثلا ١٠٠ شهريا وبعد سنة ياخد ١٠٠ الف جنيه بس طبعا يفضل يدفع الاشتراك الشهرى لفترة طويلة ..  مع العلم انى عايز اجمع مليون مشترك  الفكرة دى تتنفذ ازاى والمسمى ايه هل شركة توظيف اموال ولا ايه مش عارف  الفكرة هتساعد ناس كتير زى الجمعية الصغيرة العادية بس دى
    • 0
      متطلبات الحصول على تأشيرة السياحة الى كندا كشف حساب بنكى يجب على طالب الفيزا الكندية أن يثبت للقنصل أنه يستطيع تحمل نفقات الإقامة والإنتقال والسفر طيلة مدة الرحلة داخل كندا. كشف حساب بنكي لايقل عن 5500 دولار الى 6000 دولار . إذا كان المسافر عنده شخص سيستقبله في كندا فيجب أن يثبت في حسابه البنكي تواجد 3500 الى 4000 دولار . إثبات حجز تذكرة الطيران للذهاب والإياب . إثبات حجز الفندق .( إذا كان مدعوا من طرف أحد معارفك فإنك ستعفى من حجز الفندق ) تقديم خطة السفر
    • 5
      السلام عليكم دخلت المملكة من شهر تقريبا ومحصلش نصيب مع الشركة وعايز أخرج نهائى ايه الاجراءات؟ وهل لازم الكفيل هو اللى يعمللى الخروج النهائى؟
  • أضف...