اذهب الي المحتوي
White heart

كاريكاتيرات متنوعة 03

Recommended Posts

كاريكاتير من جريدة ال independent الانجليزية و يقول الكثير عن الارهاب و لاحظوا أنه موجه للشعب الانجليزي

post-3-0-84638200-1426107354_thumb.jpg

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

12346402_331216977002639_320158929820670

 

خونه عملاء نحنيح نشطاء

نكسجيه ينارجيه حلانجيه

بتوع التلات ورقات والجلا

جلا ..

كل سنه والجيش المصري

معلم عليكم ...

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

justiy_armee-38867093.jpg

1- الأوضة فاضية مافيهاش أى حد لا اخوان ولا غير اخوان ...

2- على الباب مكتوب العدالة المصرية (محكمة).

3- " قاضي " المحكمة اللي " المفروض " انه يكون مدني ... هو هنا عسكري وماسك في ايده حبل مشنقة الإعدام (يعني معروف الحٌكم مقدماً)

القاضي بقى بيسأل اللي " موجودين " في الاوضه :

" ... فيه أى حد لسة هنا أخوان مسلمين ؟ ... "

وطبيعي ما جالوش " اى " رد ... فكمل وقال:

" ... كويس ... يبقى دلوقتي نقدر نروح على إنتخابات البرلمان ..." cl:

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

 

المثل بيقول:  " ... اللي له ضهر ما ينضربش على بطنه ..."

مظبوط ... " المفروض" يا عزيزي ... وبما أن لكل قاعدة شواذ .. فمش دايماً ... في بعض الدول اللي " المفروض" انه بيحمي الضهر، بيكون هونفسه اللي بيضرب وبــــ "غباء " على البطن :

attention-photo-find-reuters.si.jpg

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

مظبوط ... " المفروض" يا عزيزي ... وبما أن لكل قاعدة شواذ .. فمش دايماً ... في بعض الدول اللي " المفروض" انه بيحمي الضهر، بيكون هونفسه اللي بيضرب وبــــ "غباء " على البطن :

12548970_173325366364153_885622062319886

 

فكرتنا بالتلفيق والتزوير ... هذا كل ما تراه في هذه الأيام

فكرتني فعلا بقول القائل

 تقتلون الحسين ابن بنت رسول الله بدم بارد وتسألون عن حكم دم البرغوث.

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

فكرتنا بالتلفيق والتزوير ... هذا كل ما تراه في هذه الأيام

فكرتني فعلا بقول القائل

 تقتلون الحسين ابن بنت رسول الله بدم بارد وتسألون عن حكم دم البرغوث.

بصراحة يا عزيزي وبدون أى إفتراء .. أرى مداخلتك تلك هى البداية للتكرار المُتطابق لما حدث بالأمس في موضوعنا هذا نفسه، علاوة على مواضيع " دبابيس " و "صورة وتعليق" ... وكان تصرفك أنت بنفسك ممثلاً عن الإدارة القيام بفصلها، ومن تعليقها كان الأتي:

الموضوعات الثلاثة 

كاريكاتيرات متنوعة 

صورة وتعليق 

دبابيس 

موضوعات أنشأها أصحابها لتكون ذوات طبيعة خاصة موجزة لا تسمح بالردود الطويلة ومن ثم تم إنشاء موضوعات مفصولات للمداخلات التي خرجت عن إطارها

والطبيعة الخاصة لهذا الموضوع هو فقط صور كاريكاتورية ... فرجاء توحيد المعايير والتصرفات بناء عليها ...

تم تعديل بواسطة White heart

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

مظبوط ... " المفروض" يا عزيزي ... وبما أن لكل قاعدة شواذ .. فمش دايماً ... في بعض الدول اللي " المفروض" انه بيحمي الضهر، بيكون هونفسه اللي بيضرب وبــــ "غباء " على البطن :

attention-photo-find-reuters.si.jpg

ايه ده  ؟؟  علي كده ده كان كاريكاتير ؟؟؟

 

طيب ثانية واحدة علشان اضحك  بقي

 

 

هه هه هه هه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

تم حذف مداخلة للفاضل وايت هارت لمخالفتها القاعدة رقم 9 من قواعد الكتابة و بالتالي التعليق عليها من الفاضل باهي 

 

هذا تحذير نهائي متمنيين صدقآ أن يأخذه  بصورة جادة

 

عن فريق المشرفين

تم تعديل بواسطة Scorpion

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

ايه ده  ؟؟  علي كده ده كان كاريكاتير ؟؟؟

طيب ثانية واحدة علشان اضحك  بقي

هه هه هه هه

لا يا عزيزي ... أنبسط وأضحك كثيراً بكل إرتياح ومن أعماق قلبك وبكل إطمئنان وراحة بال على هذه:

Women7_blue_bra.jpg

تم تعديل بواسطة White heart

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

يجب ان يتم الموافقه علي هذا المحتوي قبل نشره.

زوار
انت تقوم بالتعليق كزائر. اذا كنت تمتلك حساب فقم بتسجيل الدخول تسجيل دخول.
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×