اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

إشمعني صعب تلاقي مقاسات هدومك في مصر


Recommended Posts

العيد إقترب كل سنة و إنتم طيبين  و عادي جدا إن حضرتك و صحابك و قرايبك بدأتم النزول و البحث عن كسوة العيد معرفش حتحاولوا تشتروا منين  لكن المؤكد حتشتروا هدوم  مش على مقاسكم بالضبط  يعني تقريبا على مقاسكم !  و تقريبا على ذوقكم !

طيب إشمعنى الهدوم اللي بتجيلك أو بتجيبها من برة  تبقى زي الكحكة عليك  تقولشي تفصيل ، طبعا حضرتك بتستغرب حضرتك أو حرمك المصون جسمكم عادي زي باقي خلق الله في مصر  يعني لو عندك كرش جايز يكون سبب إن مقاسك المضبوك مش موجود .

أكيد هناك علم  لابد  من الإلمام به  - من الصناع  طبعا -  يمكن نقدر تشتر هدوم على ذوقك و مقاسك؟

رابط هذا التعليق
شارك

مساء الخيرات .

تصدق تحدثت في مشكلة تجابه الكثيرات والكثيرين هنا في المحروسة،لا أعلم من أين يأتون بالمقاسات التي يعملون عليها الملابس الجاهزه..لن أقول ٱنها كلها لا تصلح  ولكن المصممين اسقطوا من حسابهم جموع غفيرة من الشعب (السمين.الطويل..القصير..النحيف )جولات وجولات يقوم بها هؤلاء ليجدوا ما يناسبهم ولا يجدوا للأسف .

    اضطريت في فترة أن اتعلم الحياكة وقمت بحل مشكلتي لكن من لاتحبها ماذا تفعل؟؟ لكن الحمد الله الآن في مولات بها اقسام لتك الاحجام،لكن علينا او على اثحاب المثانع إن أرادوا استثمار السوق المصري أن يدرسوا الأمر جيدا وينتجوا ما يوائم  اجسادهم .

 

              سومه

رابط هذا التعليق
شارك

انضم إلى المناقشة

You are posting as a guest. إذا كان لديك حساب, سجل دخولك الآن لتقوم بالمشاركة من خلال حسابك.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

زائر
أضف رد على هذا الموضوع...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   تمت استعادة المحتوى السابق الخاص بك.   مسح المحرر

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

    • لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

    • 5
      طبعاً كلنا عارفين إن النظام يمنع تشتغل عند غير كفيلك السؤال دلوقتي : إيه المطلوب علشان يكون وضعك نظامي لما تشتغل في شركة غير الكفيل بمعنى هل بتحتاج ورقة إعارة مثلاً ياريت تفيدوني
    • 17
      يا جماعة نفسي أغير الأفتار (الصورة اللي علي جنب ديه) بتاعي .... دخت لحد لما لاقيت صورة حلوة ... أهي ديه .... 40 * 160 و الحجم 5.7 كيلو بايت ... المهم حاولت مرارا و تكرارا إني أحطها مفيش فايدة ... بيقولي إن الصورة أكبر من الحجم المسموح بيه وزنا و حجما ... المفروض إن أقصي حجم يكون 6 كيلو بايت .. و تكون 100 * 60 بسكل .... إستسلمت للواقع المرير إن الصورة كبيرة و ماتنفعش .... لكن لاقيت ناس كتير أوي حاطة أفتار كبير أوي سواء وزنا أو حجما .... زي الأخوة محمد أبو زيد و سيدة أبو زيد و وايت هارت و د
×
×
  • أضف...