اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 3
      يعني ايه شرا بلدي قلة أدب يعني ايه يعمي قلوبكم الغضب يعني ايه تلعنها كل ما تحس بتعب مليت خلاص من شكوتك بطل بقى للسقطة و اللقطة قاعدين ع الكيبورد قايمة ثورتك تنعي و تندب اللي في الميادين غضبانين و زعلانين للشكوى محترفين و بعد ما تخلص موجة الغضب ترجعوا فايقين رايقين و لا حاجة تفضل من كلامكو غير بوستات فيسبوك و حوارات لوك لوك هوا في ايه؟ حارقين قلوبكم ليه؟ عملتوا ايه انتو للبلد غيرتوا ايه بالضبط؟ مستنيين ايه لجل ما تبدوا البنا من مين الاذن مستنظرين ؟ و ليه وقت الكلام بربنت
    • 0
      وأنا مين ينافسني في حبك ياللي ترابك دوايا وكيف أغيب بس عنك يا اللي ساكنة جوايا أنا بإسمك باغني يا حبيبتي ف صبحي ومسايا انت ف قلبي دليلي وهدفي ف شيبتي وصبايا يا صابرة وقادرة وطاهرة وساجدة لرب البرايا ورغم القساوة مسامحة ودينك سلام لشين النوايا وساعة ما يطلبوا منك يشوفوا آيات السخايا باحبك يابلدي كتييير من تحت رجلي لسابع سمايا واجمع ولادي واروي تاريخك أجمل حكايا يابلدي
    • 3
      فوجئت بابنتي التي تجاوزت العاشرة من عمرها بقليل تغني هذه الأغنية فأثارت بي شجون أحببت هذه الأغنية جدا و أنا أصغر منها و أحببت مشاركتكم بها http://www.youtube.com/watch?v=qqjHT57GZi4
    • 3
      على حسب وداد بلدي يا بوي راح اقول لشهيدي سلامات ضيعتي علينا العمر يا بوي...دانا ليا معاكي حكايات على حسب وداد بلدي يا بوي موال..موال الثوره اهو مال من يوم الحكم مازال و لا عمره يا عين يا ليل ماتغير لينا احوال و انا صابر ع المقسوم و هغيره انا م اليوم و يكون لي معاكي تاني يابلدي ايام حلوه و حكايات على حسب وداد بلدي يا بوي على حسب الريح ما يودي ا
    • 0
      هي فكرة عادية واكيد مش جديدة ان كل واحد يجمع معلومات عن البلد اللي اتولد واتربي فيها ده في حال لو عجبكم الموضوع يعني ان بلدي اسمها اتريب و هي جزء من مدينة بنها والمعلومات دي عنها من ويكبيديا معنى كلمة اتريب اشتقت كلمة اتريب من اللغه المصرية القديمة (الهيروغليفية) فقد كان اسمها وقتئذا " حت - حرى - إب " وقد اعتبر علماء المصريات ان معناها "قصر الإقليم الأوسط" ثم اشتق الآشورين خلال فترة حكمهم لمصر في اواخر العصور الفرعونية اسم "هاتريب" ليدل عليها أما في العصر القبطى فقد سميت "اتريبى"، أما في ال
  • أضف...