اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

تقديم بلاغ

• المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      تطورت ظروف الحياة وتعقدت معها فترة المراهقة التى يمر بها أبناؤنا مما زاد الأعباء على أولياء الأمور لمواجهة تحعرض المقال كاملاً
    • 0
      بعد عامين من السكون التام وتعطل الدراسة بسبب الوباء العالمى كوفيد- 19 فوجئ طلاب الصف الرابع الابتدائى بتقريرعرض المقال كاملاً
    • 0
      فى كل مرة وفى كل مقال هنتكلم فيها مع بعض عن لحظة سعادة ممكن تكون اللحظة دى فيها سعادة لكل إللى حواليك وتك عرض المقال كاملاً
    • 1
      في ستينيات القرن الماضي  تم الاعلان عن  الصاروخ القاهر و الظافر كإضافة مبتكرة لقواتنا المسلحة ، و وقتها قيل لنا اننا اكبر قوة ضاربة في الشرق الاوسط ، هذه الفقرة فقط للتعريف بالعنوان الذي بالتأكيد يغيب عن فكر الاجيال الجديدة. وقتها و قبلها  "أشربنا"  من  التعبير القرآني  أشربوا في قلوبهم العجل أشربنا فكرة ان التهليل  كافي كدليل او مؤشر على النجاح.  و لن استدرج نفسي و القراء الى جلد الذات و البحث عن اخطاء تاريخية  دع التاريخ للتاريخ. المهم بلا تقعر و الحديث عن ديموقراطية الكتب و المشاركة
    • 46
      - آلو - إزيك يا سكوب - أهلآ يا عيون سكوب .. عاملة ايه - كويسة الحمد لله - انا فاكر ما تخافيش ... مش هما برضه 17 سنة الحد اللي جاي - بالظبط - و ناويين تحتفلوا ازاي - نسيبك يا سيدي طلع في دماغه اننا نعمل شهر عسل تاني و نسافرلنا اسبوعين بلد كده اسمها موريشيوس - ده شيء رائع .. برافو عليكم - المشكلة يا سكوب في الواد .. هو بيقول اننا رحلة زي دي مش معقول ناخده معانا - طبعآ عنده حق .. و بعدين فين المشكلة .. ما ييجي عندي ... هو مش بيت خاله يبقي زي بيته - انا كنت متأكدة انك حتقولها يا حبيبي
  • أضف...