Hend Ali

صورة و تعليق

1,108 مشاركات في هذا الموضوع

براد بيت .. أنجلينا جولى .. جينيفر أنستون .. فيفى عبده .. بدرية السيد

24527-14458892_1145041442208979_1833908505_n.jpg
طلعت فوق السطوح انده على طيرى
لقيت طيرى بيشرب من قنا غيرى
زعقت من عِزم مابى وقلت يا طيرى
قال لى زمانك مضى ، دور على غيرى

 

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

 وأزيد عليه..

معلمها الاثرية التي امتدت لها يد الإهمال والخراب فتشوهت وضاعت قيمتها.مثل القلعة التي اصبحت مرتعا ل......

الآن يد الخراب والتدمير للون الأخضر في حدائق المنتزة وتغيير معلمها التاريخي لتتحول لمسخ لا لون له ولا طعم.

كل حدائقها وكأنها حرب على اخضرارها .

...يااااه القلب مليان كفاية كده.

 

             سومه

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
منذ ساعة, مصطفي said:
Nessun testo alternativo automatico disponibile.

عندنا في البلد جبنة مش .... بس مش بالشكل ده أبدا لأن هذه الجبنة ينفق عليها الكثير حتى تخرج لنا أعظم طعم ولكن بنظافة وانتهت حكاية الزلعة دي تقريبا 

أنا حاليا بجيب الجبنة العادية  وغالبا برميها بعد أكلة أو اتنين

هي فين بس هذه الجبنة الرائعة الطعم 

أحسن مثل هناخده من المش المثل اللي بيقول : .... دود المش منه فيه 

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

حضَّر الحباية اللى تحت اللسان يا وديع لزوم افتتاح مشروع سمك العسكور
كفاية اللى جرى بعد لبن العسكور وطرق العسكور ومساكن العسكور وطشت العسكور
14495289_1103896799688609_25909257293568

وبالمرة جيب الأولاد يتفرجوا على الفرق بين الجراحة المشرطية والليزر
فى علاج الإحمرار والتوهج الدموى
:hysterical:
مِد إيدك .. مِد .. واللى فى الدست تجيبه المغرفة

 

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

اللى يعرف كرموز وسوق عداية وغيط العنب
هيفهم الفرق
على فكرة ابراهيم الجارحى بيقول إنه زارع بعض أسطح العمارات الجديدة
بدل ما كانت الأسطح القديمة مزروعة بانجو
Image result for ‫صورة غيط العنب قبل بشائر‬‎

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

14448769_10210729097812810_1556341317436

برافو صاحبة السعادة .. برافو إسعاد
اليوم كنت أشترى لحفيدتى شيكولاتة بيمبو .. لأنها أحبتها بعد أن جربتها
فى أكتر من محل كانت الإجابة:
والله خلصت .. مستنيين العربية .. زمانها جاية
فى مكان آخر وجدتها .. كان تاريخ الإنتاج هو تاريخ اليوم
كل هذا من مجرد حلقة فى برنامج صاحبة السعادة عن "المنتج المصرى"
الإعلام .. وما أدراك ما الإعلام

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
2 ساعات مضت, مصطفي said:
 
L'immagine può contenere: 3 persone
36666_100235576696768_5081802_n.jpg?oh=3
 

بما أن الصورة بدون تعليق .. فلابد لها - إذن - من تعليق

نحن نعيش ديموقراطية الكذب .. وديموقراطية تصديق الكذب
لايصدق هذا إلا كاذب أو جاهل أو مغرض أو كل ما سبق "بالوكالة"
وفى الآخر يعيط ويقول : "هناك من امتطى صهوة الثورة"
تصدق بالله ؟! .. لن يمتطيك أحد إلا إذا انحنيت له
جاتكم البلاوى وانتوا عاملين زى اللى انضرب 17 قفا "على سهوة"

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

14494775_10153990997873549_8291911366045345419_n.jpg?oh=1e1fa7229c681dce8953d51fe0783c8d&oe=5870AC0C

 

كده معناه ان الريال السعودي = 4جنيه !!!!

الاسعار ده من شاشة مصرف الراجحي في مطار جدة

ونحن مازلنا مقتنعين ان تعويم الجنيه ليس وقته ومازلنا مقتنعين ان الاستيراد التافه شئ عادي 

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
في 10/26/2016 at 15:23, herohero said:

14725717_1856395324589930_32600403344423

مع إن الصورة بدون تعليق والموضوع صورة وتعليق 

ولكنها تركت للفاضل الناشط : هيرو  

يمكن علشان الإسقاط مفهوم 

والاستهزاء الذي هو سمة النشطاء واقع 

ولكن ما الرأي أيها الناشط الساخر المستهزئ فيما روي عن أم المؤمنين عائشة رضي الله عنها  : 

اقتباس

كانت تقول : والله ياابن أختي إن كنا للنظر إلى هلال الهلال ثم الهلال ثم الهلال : ثلاثة أهلة في شهرين ، وما أوقد في أبيات رسول الله صلى الله عليه وسلم نار ، قلت ك ياخالة فما كان يعيشكم ؟ قالت الأسودان : التمر والماء 

يعني لو جاز التعبير مكنش فيه ثلاجة 

ومفيش غير 

تمر 

وماء 

 

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
9 hours ago, tarek hassan said:

مع إن الصورة بدون تعليق والموضوع صورة وتعليق 

ولكنها تركت للفاضل الناشط : هيرو  

يمكن علشان الإسقاط مفهوم 

والاستهزاء الذي هو سمة النشطاء واقع 

ولكن ما الرأي أيها الناشط الساخر المستهزئ فيما روي عن أم المؤمنين عائشة رضي الله عنها  : 

يعني لو جاز التعبير مكنش فيه ثلاجة 

ومفيش غير 

تمر 

وماء 

 

استاذي الفاضل انا فعلا نسيت اضيف تعليق وانا كنت عاوز اكتب ان الصورة المرفقة هي شعار المرحلة 

ع فكرة موضوع  ربط  الحزام والاقتصاد اكيد حضرتك شايف ان بطالب به من زمان وبترحم ع ايام عاطف صدقي 

وذكرت مرارا ان عندنا منتجات كثير لاداعي لاستيرادها من اجبان ومشروبات وحلويات ومكسرات

فموضوع ان الرئيس السيسي يذكر موضوع الثلاجه عادي لكن من وجهة نظري انه مقال ليس مناسب للمكان

وكلامي ده كثير قالوه زي لميس الحديدي بالامس وغيرهم من ان الرئيس لا حاجه للارتجال

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

14572936_1633473986955706_8184307133610342154_n.jpg?oh=646b37171b4ddc94bb212db50d9c9adf&oe=588B180D

جدلية النقاش الدائم ، الاباء مقتنعين ان العيب في الابناء طب ماالابناء اللي رباهم وعلمهم في المدارس والجامعات وشكل فكرهم وثقافتهم اللي مش عاجبة الاباء هم جيل الاباء

 

يامثبت العقل يارب

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك
37 دقائق مضت, herohero said:

14572936_1633473986955706_8184307133610342154_n.jpg?oh=646b37171b4ddc94bb212db50d9c9adf&oe=588B180D

جدلية النقاش الدائم ، الاباء مقتنعين ان العيب في الابناء طب ماالابناء اللي رباهم وعلمهم في المدارس والجامعات وشكل فكرهم وثقافتهم اللي مش عاجبة الاباء هم جيل الاباء

 

يامثبت العقل يارب

تانى ؟؟؟!!!
إنت مش بتمل من تكرار الاسطوانة المشروخة دى ؟؟؟!!!
والا ما قريتش الردود عليها فى أكتر من موضوع ؟؟؟!!!
والا قريت بس ما فهمتش لأنك لسه مستنى ورق "المستر"
؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

شارك هذه المشاركه


رابط المشاركه
شارك

يجب ان يتم الموافقه علي هذا المحتوي قبل نشره.

زوار
انت تقوم بالتعليق كزائر. اذا كنت تمتلك حساب فقم بتسجيل الدخول تسجيل دخول.
اضف رد علي هذا الموضوع....

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor