اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

نقل كفاله محاسب عام

Recommended Posts

الاخوه الافاضل

ابحث عن شركه لنقل كفالتي عليها للحفاظ علي اقامتي الحاليه خلال تواجدي في مصر

فهل يوجد احد يعرف كفيل محترم يقبل بهذا الامر مقابل نسبه سنويه وما هي الاجراءت المطلوبه

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• Guest Ahmed Hussien
      1
      يا جماعه انا عندي مقابله كمان يومين مع كويتي واذا وفقت حنحدد الراتب  انا اصلا محاسب بس طالع اشتغل في مطبعه هو مش حيزود الراتب عن 220 عايز اعرف حقدر اوفر منهم قد ايه وانا اعزب ؟ وهل المرتب دا مناسب ولا قليل ؟ السكن المفروض يكون علي مين ؟
    • 17
      ياريت حد يقولى واحد بكالريوس تجارة وذهب الى الكويت افضل شغل يدور عالية اية والراتب يبقى كام ؟
    • 1
      استاذ خالد انا سألت حضرتك قبل كدا عن روجوعي وبلغتني ان مفيش مشكلة بس تكون في منطقة تانية ولكن انا محاسب وجايلي فرصة في نفس المنطقة بنفس المهنة ولكن النشاط مختلف مصنع بدل مقاولات لو جيت فيه مشكلة ممكن تحصل معايا ولا لا ............وشكرا
    • 7
      صديق محاسب لايمكنه نقل الكفالة على عمله الجديد ولاتجديد الإقامة على كفيله الحالي ... يوجد لديه مشكلة فى النظام الإلكتروني يمنع من قبول أي طلبات جديدة له. زار مكتب العمل ولم تحل مشكلته. هل هناك حل لهذه المشكلة؟
    • 1
      السلام عليكم ورحمه الله الاخوه الافاضل انا مقدم حاليا علي فيز محاسب عام ومستني صدور التاشيره من سفاره السعودية وعندي سوال الفيزا الي انا حاجي عليها وقاونين العمل بتسمح بنقل كفالتي عليها لشركه اخري علما بان الكفيل الحالي والجديد لا يوجد لديهم اي مانع يعني مفيش حاجه اسمها لزم افضل علي الاقل لمده عامين علي الكفاله الاولي ياريت حد يفدني بجواب شافي اصلي محتار جدا وبسمع كلام متناقض في الموضوع ده
  • أضف...