اذهب إلى المحتوى
محاورات المصريين

هل من الممكن عمل زياره للسعوديه لاخت الوزجه في مصر؟

Recommended Posts

ارجو لكن بعلم عن الزياره للسعوديه

هل من الممكن عمل زياره لوالده الزوجه و اخت الزوجه في مصر؟

تم تعديل بواسطة nevertyty
رابط هذا التعليق

ارجو لكن بعلم عن الزياره للسعوديه

هل من الممكن عمل زياره لوالده الزوجه و اخت الزوجه في مصر؟

السلام عليكم انا عملت زياره لام الزوجه واخ الزوجه وتم القبول علما بان اخو الزوجه بيكون اصعب . بس كان عمره 16 سنه .علما كمان بانى طبيب

رابط هذا التعليق

ارجوكم لو حد عنده معلومه يعرفني

انا بجد قلقان اقدم لها هيا و الوالده

و ترفض مع العلم اني سالد قريبا ولا وقت للتجربه

رابط هذا التعليق

انشئ حساب جديد أو قم بتسجيل دخولك لتتمكن من إضافة تعليق جديد

يجب ان تكون عضوا لدينا لتتمكن من التعليق

انشئ حساب جديد

سجل حسابك الجديد لدينا في الموقع بمنتهي السهوله .

سجل حساب جديد

تسجيل دخول

هل تمتلك حساب بالفعل؟ سجل دخولك من هنا.

سجل دخولك الان
  • المتواجدون الآن   0 أعضاء متواجدين الان

• لا يوجد أعضاء مسجلون يتصفحون هذه الصفحة
  • الموضوعات المشابهه

• 0
      حد يفدني انا عامل عملية فتق سره وعندي كشف طبي للسفر للسعوديه وخايف من بطني اعمل اَي 
    • 0
      انا حديث تخرج تجارة انجليزى قدمت على شغل فى شركه اسمها الاصدقاء فقالى راتب ٢٥٠٠ والفيزا مسمي اخصائي تسويق هل الشركه مضمونه وهل الراتب كويس انا معنديش اى خلفيه عن السفر للمملكه واول مرة اسافر ياريت تعتبرونى اخوكم الصغير وتنصحونى 
    • 1
      السلام عليكم تم اتفاق مع شركه فى السعوديه واعطت لى زياره متعدده 6 اشهر ومده الأقامه 30 يوما واول يوم دخلت فيه المملكه  مضيت على عقد مده سنه  وبعد خمس اشهر من العمل دون مشاكل. ولكن نظرا ل ظروف اوجبت ان انزل مصر  قدمت استقاله المشكله ان الشركه مصممه ان لازم اعطيها شهر كامل فى حين انى بقول لهم يوجد ظروف ارجو تقليل الشهر . الشركه رفضه ومصممه على شهر  وهدودونى ب  HR. وانا معى البسبور . انا حجزت على حسابى ونزلت . ما هو يمكن ان تفعله الشركه؟ ارجو الأفاده  
    • 57
      انا وجدت ان في ناس كتير لايصه في موضوع اجراءات تاشيره العمل بتاعه السعوديه عشان كده هاعمل الملف ده خطوه خطوه (بالحونين يعني ) وكل يوم هاكتب اللي اقدر عليه وياريت تدعولي ان تاشيرتي انا كمان تخلص عشان عندي شويه مشاكل: 1-بعد ما الكفيل يكلمك في التليفون انك اتقبلت ونجحت في المقابله يروح هو باعت جواب الوكاله علي مكتب السفريات الي بيتعامل معاه في مصر + العقد 0(القنصليه لا تتعامل مع افراد انما مع مكاتب التسفير المعتمده لديها فقط) 2-تروح المكتب وتمضي العقد وتاخده معاك عشان تروح التامينات تغير البطاقه
    • Guest Jana
      0
      انا بقالي 90 يوم في السعوديه الي التاشيره طالعه بيها لسه مطلعتش الاقامه بتاعتي وجايه استقدام وعاوزه انزل لوالدتي ضروري  ايه المطلوب مني في القوانين الجديده للسعوديه ورسوم المرافقين  هتدفع ازاي  
  • أضف...